Het ??n hoeft het ander niet uit te sluiten.Was toch ooit een groot talent bij AZ, gepikt door Ajax? Of ben ik in de war?
Het ??n hoeft het ander niet uit te sluiten.Was toch ooit een groot talent bij AZ, gepikt door Ajax? Of ben ik in de war?
Nee ok, maar dan verwacht je niet dat die jongen enkele jaren later de slechtste speler van de eerste divisie is.Het ??n hoeft het ander niet uit te sluiten.
Je linker teennagel was nog een groot talent geweest in het shirt van de meer dan legendarische Ajax academy.Was toch ooit een groot talent bij AZ, gepikt door Ajax? Of ben ik in de war?
Gisteren wel, RKC draait lekker tot nu toe! :duim:Het is absoluut een goede speler. Heeft alleen geen neusje voor de goal.
Volgens mij circa 5% van de transfersom.In het Brabants Dagblad stond dat RKC bijna 3,8 miljoen gaat overhouden aan de transfer van De Jong naar PSG.
Visionair!Denk dat ze de Bilate vooral als ideale kapstok zien voor al die spelers die om hen heen gaan bewegen (Vermeulen, Maatsen, Hansson). Kan wat worden hoor.
Die gaan niet failliet zolang Mandemakers leeft.Die zijn dus over 5 jaar failliet.
Nou, inderdaad. Alsnog 50 bonuspunten in de KKD toto wat mij betreft. :duim:Visionair!