RIP topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Keith Emerson,de Britse toetsenist en mede-oprichter van Emerson, Lake & Palmer, is op 71-jarige leeftijd in de VS overleden.
De groep is in 1969 opgericht en hun stijl was progressieve pop Een grote hit van ELP was in 1970 Lucky man.
In die tijd bestond de synthesizer nog niet dus hij speelde op de voorganger daarvan en dat was de mellotron. (een loopwerk met magneetbanden)
Op het einde van Lucky man hoor je hoe goed hij op dat apparaat kon spelen.

 

Makanaky

Well-known member
Jason Molina verruilde 3 jaar geleden het tijdelijke voor het eeuwige. The Blue Chicago Moon has fallen en ik zet Didn't It Rain nog maar eens op. Vanavond zuipen op iets minder zware klanken.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Toevallig eergisteren nog wat beelden van het WK ?98 gezien toen hij op de bank zat. Vroeg me toen af hoe oud die man inmiddels zou zijn. 84 dus.

Geen idee hoe hij zelf als speler was. Hij heeft wel 1 van de beste verdedigers aller tijden op de wereld gezet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Scheen zelf ook al een ware maestro te zijn achterin. Zat even op Wikipedia te kijken wat die man zijn carri?re was, maar dat was ook al niet mals. We hadden waarschijnlijk bijna net zo van hem kunnen genieten als van zijn zoon als we hem hadden zien spelen.
 

ALenstra

Well-known member
Misschien te laat maar op 31 maart overleed de voormalige Duitse minister van buitenlandse zaken Hans-Dietrich Genscher op 89 jarige leeftijd. Hij had een groot aandeel in de val van het ijzeren gordijn in 1989 en het samengaan van de beide Duitslanden in 1990.
 

erka

Well-known member
Heftig. Ik keek af en toe wel zijn boekenprogramma, ik vond het wel een sympathieke presentator.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan