Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

Raul

Well-known member
Raúl heeft sinds het seizoen 19/20 de leiding over Castilla. Zeg maar het tweede team van Real Madrid. Met dat team heeft hij al de Youth League gewonnen.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Ik las vandaag in een Spaanse krant dat Arbeloa dichter bij voorzitter Florentino Perez staat dan Raul, en er is zelfs een deel binnen de club die de dagen van Jose Mourinho mist. De Portugees is genoemd als een optie voor volgend seizoen, mocht Carlo Ancelotti vertrekken, en Arbeloa mist het Mourinho tijdperk, omdat hij destijds een van zijn grootste supporters in de kleedkamer was. Arbeloa is tevens jeugdcoach en doet het ook geweldig.

Real Madrid staat toch bekend als een club die verwikkeld is in politiek en de positie van de coach ligt vaak in handen van dat politieke klimaat. Raul verricht goed werk bij Real Madrid Castilla, dat tweede staat in hun Primera groep en in de running is voor promotie, is Raul Gonzalez niet langer de eerste interne optie om de sprong naar het eerste team te maken.

Ik had toch meer krediet voor Raul verwacht, moet ik zeggen.

En om nou voor Mourinho en Arbeloa te gaan....
 

Batigoal

Well-known member
Oei, na Courtois is nu ook Eder Militao zwaargeblesseerd uitgevallen. Hij heeft zijn kruisband afgescheurd, dus zijn seizoen kan alweer voorbij zijn. Neem aan dat Real Madrid voor beide posities nog de transfermarkt op gaan.
 
Bovenaan