Met het vliegtuig?Afgelopen vrijdag nam Giel afscheid want hij gaat op wereldreis.
Dat is leuk voor kerstavond!Op radio 1 nu een 3 uur durend interview met Sylvana Simons!
Denk het wel want hij begint in Australië. Dat is een eind zwemmen of varen.Met het vliegtuig?
Ondanks het risico dat @Abubakari mij Waldorf of Statler gaat noemen: Ik vind de eigenpijperij en de verhalen om de top 2000 heen steeds vervelender worden. Door dat geouwehoer kunnen nummers niet vol worden gedraaid. En om nou te zeggen dat ik op de emotionele binding van Gerda uit Schubbekutteveen met een willekeurig Beatlesliedje zit te wachten...
Zijn aantreden is voor mij altijd het signaal van bedtijd. Niet dat ik het beter zou doen overigens. Maar goed, ik ben ook geen radio-DJ.Ik heb daar pas de laatste dag last van. En als Jeroen van Inkel achter de knoppen zit. Poeh wat is dat een matige DJ geworden.
Laat het hoekje niet horen.Ik heb daar pas de laatste dag last van. En als Jeroen van Inkel achter de knoppen zit. Poeh wat is dat een matige DJ geworden.
Waldorf én Statler.😀Ondanks het risico dat @Abubakari mij Waldorf of Statler gaat noemen