Raad de plaat - de quiz

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb er tot nu toe ook vijf. Komende tijd flink mijn hoofd erover breken maar...

Hoe kom ik aan de tips? Via PB ofzo?
 

Shayman

New member
Ik heb er tot nu toe ook vijf. Komende tijd flink mijn hoofd erover breken maar...

Hoe kom ik aan de tips? Via PB ofzo?

Ja gewoon PB-tje. Maar kost je wel een punt en ik heb zoals eerder gezegd alle nummers uit de top2000 van 2014 gehaald dus val me ajb niet te vaak lastig met dit weer :proost:
 

Shayman

New member
Het is toch leuker al die foute gokken

Dan doe je dat toch? Ik hoop een leuk spel te hebben gestart en verwacht ook niet teveel van de tips want ik ben ook niet helemaal normaal volgens de pro's.

M.vr.gr.
Armand

PS: Gelijk gratis tip voor iedereen hiermee
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik raak altijd geobsedeerd door dit soort spelletjes. Moet en zal er nog meer vinden. Ik heb er inmiddels 15, waarvan ik er over een stuk of 12 wel behoorlijk zeker ben.

Mijn complimenten aan Shayman. Er zijn er een aantal echt briljant gevonden!
 

Shayman

New member
Zo 1e proefkonijn is klaar er mee; gelukkig vielen er veel goed te raden, waren er een paar doordenkertjes en was er voor sommige vragen 1 en ook voor een aantal 2 tips nodig!
 

Joost

Well-known member
Erg leuk, ik ga ook een poging wagen al heb ik na het zien van de opgaves nog echt geen enkel idee.
 

Shayman

New member
thumbleweed.jpg

Tussenstand

Beste zonder tips:
Jamel

Beste na 1 tip:
Jamel

Beste na 2 tips:
Jamel

Inzenders en blinde gokkers tussenstand:
1. Jamel
2. ?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, kom op mensen! Shayman heeft er niet voor niets zoveel werk in gestoken.
 

delmaestro

Well-known member
Ik kijk er af en toe eens naar heren, maar ik vind het gewoon moeilijk, of ik kan er even niet op komen. Maar er wordt aan gewerkt...
 
Bovenaan