Raad de plaat - de quiz

Satyr

Administrator
Forumleiding
rY6PIVT.jpg
 

De Wolf

Well-known member
Twee die het aandurfden. Ik denk dat we het maar bij dat ene spelletje moeten laten aangezien dit niet echt een succes is.
 

delmaestro

Well-known member
Ik ben 6 weken ofzo verder, maar ik blijf nog altijd op slechts 11 antwoorden steken. En aangezien ik het echt in mijn eentje wil proberen op te lossen:

Shayman, bij deze zou ik graag de eerste hint ontvangen voor de nummers 4,6,7,11,12,15,17,18,20,21,22,23,24 en 25.

Mocht er verder niemand meer komen, wordt ik toch nog mooi derde!


EDIT: Ik zal inderdaad zoals De Wolf aangeeft een lijst insturen. Graag een hint voor elk fout of niet ingevuld antwoord.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Zojuist mijn tweede poging ingeleverd...
Nog 3 te gaan en nek aan nek met 1 van de andere 2.

Wie durft het nog meer aan? Gewoon insturen wat je hebt, de andere krijg je een hint voor en indien nodig daarna nog een 2e hint. Tot op heden is er 1 antwoord niet goed na de hints.
 

delmaestro

Well-known member
Ik heb mijn laatste 3 antwoorden zojuist verstuurd. Ik denk dat ik nu, na diverse tips, alles goed heb.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb mijn laatste 3 antwoorden zojuist verstuurd. Ik denk dat ik nu, na diverse tips, alles goed heb.

Goed bezig! Hopelijk stimuleert dit andere mensen ook om alsnog mee te doen. Gewoon opsturen wat je weet en voor de rest de tips gebruiken. Na twee tips zijn ze allemaal gewoon goed te doen.
 

delmaestro

Well-known member
Goed bezig! Hopelijk stimuleert dit andere mensen ook om alsnog mee te doen. Gewoon opsturen wat je weet en voor de rest de tips gebruiken. Na twee tips zijn ze allemaal gewoon goed te doen.

Goed te doen... het is de waan van de dag. Gister de hele dag op eentje gezeten, vanochtend floepte hij er zo uit.

Daarnaast ook enig gevoel van schaamte. Twee van mijn eigen absolute favoriete platen/bands gewoon niet herkent.
 

Shayman

New member
Bij 3 man in totaal 26 tips gegeven dus ook al weet je er maar stuk of 10 de 1e keer dan doe je gewoon goed mee hoor.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lastig! Nummer 13 heeft me een nacht wakker gehouden en hij was z? logisch achteraf, hahaha. 14 vond ik de leukste omschrijving
 

delmaestro

Well-known member
22 vond ik in eerste instantie het moeilijkst. Achteraf vond ik hem briljant. Cryptische omschrijving van slechts ??n woord!
 
Bovenaan