En Nick Drake, die ook wel eens wat gebruikte.
Afrika Cup 1998, Congo - Burkina Faso. 4-1, vlak voor tijd. 1-4, kan ook. Heel verhaal dat de buit binnen was en dat het land dat achter stond er niks van bakte. In een paar minuten was het dus 4-4 en Congo werd uiteindelijk 3eDaarvoor ben ik net te jong, maar bij Frank Kramer moet ik altijd denken aan de WK-kwalificatieplayoff van 1998 Australië - Iran. Australië stond 2-0 voor en was op weg naar het WK. Kramer zei toen: 'als Iran het nog redt mag u op mijn kosten een dag naar een pretpark. En oma mag ook mee.'... Werd het 2-2 en ging Iran op uitgoals door... Kramer hield woord en ging idd met een aantal mensen naar een pretpark.
Dat moet ongetwijfeld @JFK zijn geweest.Of die keer dat hij commentaar moest geven bij een duel van Marokko en iemand het een goed idee had gevonden om dit samen met Ali B te doen.
Dat was 2 maanden later... Dus hij was wel hardleers... Want ook nav Australië - Iran moest hij betalen.Afrika Cup 1998, Congo - Burkina Faso. 4-1, vlak voor tijd. 1-4, kan ook. Heel verhaal dat de buit binnen was en dat het land dat achter stond er niks van bakte. In een paar minuten was het dus 4-4 en Congo werd uiteindelijk 3e
Haha, ik kon altijd erg lachen om zijn boekrecensies en hoe hij het draaide naar WII omdat hij het boek niet eens gelezen had. Geweldig!En Martin Ros is ook niet meer onder ons.
Een fantastische kerel was dat!
Oei, hier schrik ik van.