Toevallig kwam gisteren nog Total eclipse of the heart voorbij in de auto, die gaat toch altijd iets harder kwa volume.
R.I.P.
Niet alleen beroemdheden, wat dat betreft een vervelende week. Mensen om je heen die wegvallen, naarmate je zelf ook ouder wordt.Ja das wel zo'n guilty pleasure liedje. Het gaat wel hard zo met de beroemdheden.
Ik lees het net. Doodsoorzaak nog onbekend, mogelijk zelf gedaan nadat hij beetje lastig zat na een vermeende aanrandingszaak.Rob Dieperink (38) Eredivisiescheidsrechter en internationale VAR
Dat zou je wel denken. Zaak is wel geseponeerd door gebrek aan bewijs. Maar online (en offline ook) ben je voor sommigen al schuldig als je wordt genoemd, dus wellicht is alle aandacht hiervoor hem niet in de koude kleren gaan zitten. Hoe dan ook, triest nieuws.Ik lees het net. Doodsoorzaak nog onbekend, mogelijk zelf gedaan nadat hij beetje lastig zat na een vermeende aanrandingszaak.
Toch wel mister Jurassic Park voor mij. Was leuk dat hij zijn comeback maakte paar jaar geleden in een van de laatste films.Sam Neill op 78 jarige leeftijd
En dat doet me toch wel iets meer met me dan ik dacht...
Heerlijke rollen zien spelen...
Dat vrees ik ook, een maand geleden dacht hij nog naar het WK te gaan. Triest verhaal dit mocht het zo zijn.Ik lees het net. Doodsoorzaak nog onbekend, mogelijk zelf gedaan nadat hij beetje lastig zat na een vermeende aanrandingszaak.
voor mij synoniem aan Reilly, geweldige serie vond ik dat. Ben alleen bang dat als ik die nu terug ga kijken het een beetje tegen valt.Sam Neill op 78 jarige leeftijd
En dat doet me toch wel iets meer met me dan ik dacht...
Heerlijke rollen zien spelen...
Ik heb de serie nog nooit gezien.voor mij synoniem aan Reilly, geweldige serie vond ik dat. Ben alleen bang dat als ik die nu terug ga kijken het een beetje tegen valt.
Dat is natuurlijk helaas wel het eerste waar je aaan denkt dat hij zelfmoord gepleegd heeft.Dat vrees ik ook, een maand geleden dacht hij nog naar het WK te gaan. Triest verhaal dit mocht het zo zijn.
In dit soort zaken dienen de autoriteiten gewoon een keuze te maken. Schuldig of onschuldig. "Wegens gebrek aan bewijs" is niet meer afdoende in het huidige verziekte (sociale) medialandschap.De ronduit onsmakelijke karaktermoord en heksenjacht op Rob Dieperink maken de weg vrij om hoofdredactionele gezwellen, hun slippendragende discipelen en andere kwaadaardige abcessen op social media vrijelijk te beschuldigen van pedofiele sympathiën. De omgekeerde bewijslast dicteert dan dat zij zichzelf vrij dienen te pleiten van elke abjecte beschuldiging. Er staat namelijk geen rem meer op publieke volksrichting.
Ik ben hier zeer ontstemd over.