R.I.P Topic

Mario

Well-known member
Forumleiding
Toevallig kwam gisteren nog Total eclipse of the heart voorbij in de auto, die gaat toch altijd iets harder kwa volume.

R.I.P.

• Leuk
Waarderingen: erka

Batigoal

Well-known member
Ik lees het net. Doodsoorzaak nog onbekend, mogelijk zelf gedaan nadat hij beetje lastig zat na een vermeende aanrandingszaak.
Dat zou je wel denken. Zaak is wel geseponeerd door gebrek aan bewijs. Maar online (en offline ook) ben je voor sommigen al schuldig als je wordt genoemd, dus wellicht is alle aandacht hiervoor hem niet in de koude kleren gaan zitten. Hoe dan ook, triest nieuws.

JFK

Well-known member
voor mij synoniem aan Reilly, geweldige serie vond ik dat. Ben alleen bang dat als ik die nu terug ga kijken het een beetje tegen valt.
Ik heb de serie nog nooit gezien.
Theme of Riley, een klassiek stuk, stond zelfs in de Top40 op nummer 3 dacht ik.
Een prachtig nummer is dat.

JMD

Well-known member
Dat vrees ik ook, een maand geleden dacht hij nog naar het WK te gaan. Triest verhaal dit mocht het zo zijn.
Dat is natuurlijk helaas wel het eerste waar je aaan denkt dat hij zelfmoord gepleegd heeft.

Het was altijd al erg, van zo’n beschuldiging kom je nooit af, maar in de huidige tijd met social media is het helemaal erg, en blijven mensen je lastig vallen en beoordelen terwijl je gewoon vrijgesproken bent.

BlauwVinger

Well-known member
Er kleeft bloed aan de handen van de FIFA. 'Hoewel de zaak wegens gebrek aan bewijs al snel werd geseponeerd, had het incident grote gevolgen voor zijn carrière. De FIFA besloot hem van de lijst te schrappen voor het WK, waar hij aanvankelijk als vaste VAR zou fungeren in het team van scheidsrechter Danny Makkelie'.

BlauwVinger

Well-known member
De ronduit onsmakelijke karaktermoord en heksenjacht op Rob Dieperink maken de weg vrij om hoofdredactionele gezwellen, hun slippendragende discipelen en andere kwaadaardige abcessen op social media vrijelijk te beschuldigen van pedofiele sympathiën. De omgekeerde bewijslast dicteert dan dat zij zichzelf vrij dienen te pleiten van elke abjecte beschuldiging. Er staat namelijk geen rem meer op publieke volksrichting.

Ik ben hier zeer ontstemd over.

Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
De ronduit onsmakelijke karaktermoord en heksenjacht op Rob Dieperink maken de weg vrij om hoofdredactionele gezwellen, hun slippendragende discipelen en andere kwaadaardige abcessen op social media vrijelijk te beschuldigen van pedofiele sympathiën. De omgekeerde bewijslast dicteert dan dat zij zichzelf vrij dienen te pleiten van elke abjecte beschuldiging. Er staat namelijk geen rem meer op publieke volksrichting.

Ik ben hier zeer ontstemd over.
In dit soort zaken dienen de autoriteiten gewoon een keuze te maken. Schuldig of onschuldig. "Wegens gebrek aan bewijs" is niet meer afdoende in het huidige verziekte (sociale) medialandschap.

Bovenaan