In een Spaanse bak?Natuurlijk is 30 jaar erg jong, maar eerlijk gezegd kon dit natuurlijk nooit lang meer goed gaan. Hopelijk vindt hij zijn verdiende rust.
Ik was vandaag bij Space Expo in Noordwijk en was bij een presentatie. Ging natuurlijk ook over Ockels en Kuipers en deze Den Berg. "Volgens mij leeft die nog" zei de presentatrice... Bizar...De eerste Nederlander in de ruimte
Lodewijk Den Berg was iets eerder fan Wubbo.
Lodewijk den Berg heeft in 1975 de Amerikaanse nationaliteit gekregen, volgens mij moest dat ook omdat een aantal vluchten militair van aart warenIk was vandaag bij Space Expo in Noordwijk en was bij een presentatie. Ging natuurlijk ook over Ockels en Kuipers en deze Den Berg. "Volgens mij leeft die nog" zei de presentatrice... Bizar...
Overigens wist ik tot vandaag niet dat er dus nog een 3e "Nederlander" ooit in de ruimte geweest was, zelfs eerder dus dan Ockels.
Hugo Camps is op 79-jarige leeftijd overleden.
En zwaar zat te zuipen.Uit de tijd dat ze op TV nog mochten paffen.
Voetbal Inside of hoe het toen mocht heten.Uit de tijd dat ze op TV nog mochten paffen.
Dan moest die maar niet zo vaak in dat kleine café aan de haven rondhangen."Vater Abraham Ist Tot"