R.I.P Topic

Ska P 187

Well-known member
Tsjezus ze gaan tegenwoordig al een stuk jonger als gevegt. Zoiets zou me dan toch zorgen baren, maar goed. 1 hand op je rug he!
 

JFK

Well-known member
Vandaag onwel geworden. Tijdens de rit in de ambulance naar het ziekenhuis overleden. Damn!
 

De Groene Scout

Well-known member
Moest even nadenken bij de naam, maar zag net een foto voorbij komen en toen was het me duidelijk.
Vreselijk, veel te jong natuurlijk.
 

erka

Well-known member
Gene Gerards, de trainer die in Griekenland werkte als trainer in de tijd dat wij voetbalplaatjes verzamelden van Van Basten en Gullit, is overleden.
 

JMD

Well-known member
Gene Gerards, de trainer die in Griekenland werkte als trainer in de tijd dat wij voetbalplaatjes verzamelden van Van Basten en Gullit, is overleden.

Las laatst een artikel over hem in de VI waarin al stond dat hij ernstig ziek was, dus het komt niet onverwacht.
Hield het 15 jaar als trainer uit bij OFI Kreta in Griekenland. Kan me niet voorstellen dat er ooit een trainer een langer aaneengesloten dienstverband heeft gehad aldaar.

R.I.P.
 

leo1949

Well-known member
Why do we never get an answer
When we're knocking at the door
With a thousand million questions
About hate and death and war?

It's where we stop and look around us
There is nothing that we need
In a world of persecution
That is burning in its greed

Uit "Question" , 1970 maar actueler dan ooit.

RIP Ray Thomas.

 

ALenstra

Well-known member
Voormalig Engels international en West Bromwich Albion speler Cyrille Regis op 59e jarige leeftijd overleden.
 
Bovenaan