R.I.P Topic

delmaestro

Well-known member
Is dat zo? Vroeger inderdaad wel een chemical brother geweest, maar behoorlijk Cold Turkey gestopt na die coma in 2001. Zal hier en daar vast nog wel een keer iets gepakt hebben, maar er was al jarenlang een vrij strenge drugs policy in de band. Ik heb niet het idee dat hij daaraan naar de klote is gegaan...
 

Batigoal

Well-known member
Sjonge. Ondanks dat hij de laatste paar seizoenen niet meer kon keepen stond hij wel nog telkens op de teamfoto van Cercle. Vond ik wel een mooi iets.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding

Het zou me enigszins verbazen als iemand van jullie haar kende. Wellicht Satyr of iemand anders die weleens in de Baroeg of op Baroeg Open Air is geweest.

Erg verdrietig om dit nieuws. Onzekere puber Jamel is met enige regelmaat even door haar beetgepakt en opgepept. Net als letterlijk duizenden anderen. Er zijn bijna geen mensen bij wie echt iedereen zichzelf kon zijn, maar Puppi de Jong, the Queen of Chaos, was er zo eentje. Ik heb me altijd enorm verbaasd over haar olifantengeheugen. Als je eenmaal weleens met haar gepraat had, vergat ze je niet meer. Ook al kwam je haar jaren later weer tegen, was het altijd heel enthousiast "Heeee lieverd, hoe is het!?". Hele bijzondere vrouw en een groot verlies voor de Zuid-Hollandse muziekscene.
Zegt me helemaal niks, sorry
 
Bovenaan