R.I.P Topic

erka

Well-known member
Ik wist dat hij ziek was. Hij deed nog steeds zijn weerpraatjes maar je kon het aan hem zien en horen.
 

JMD

Well-known member
De man van 'het gaat morgen waaien met windkracht 2 tot 10 uit zuidwestelijke tot noordoostelijke richting' is niet meer. In de hemel hebben ze er een weerman bij. RIP Piet Paulusma.
 

zwammy

Well-known member
One eyed Baz, 1 van de grote mannen van de zulu warriors en en mma vechter is overleden aan een hartstilstand, 56 jaar.
 

gevegt

Well-known member
Bert Ruiter is overleden.
Een zeer veelzijdige muzikant die in de jarenzeventig lid was van Focus. Misschien wel de meest beroemde band ter wereld uit Nederland.

RIP.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Het zou me enigszins verbazen als iemand van jullie haar kende. Wellicht Satyr of iemand anders die weleens in de Baroeg of op Baroeg Open Air is geweest.

Erg verdrietig om dit nieuws. Onzekere puber Jamel is met enige regelmaat even door haar beetgepakt en opgepept. Net als letterlijk duizenden anderen. Er zijn bijna geen mensen bij wie echt iedereen zichzelf kon zijn, maar Puppi de Jong, the Queen of Chaos, was er zo eentje. Ik heb me altijd enorm verbaasd over haar olifantengeheugen. Als je eenmaal weleens met haar gepraat had, vergat ze je niet meer. Ook al kwam je haar jaren later weer tegen, was het altijd heel enthousiast "Heeee lieverd, hoe is het!?". Hele bijzondere vrouw en een groot verlies voor de Zuid-Hollandse muziekscene.
 
Bovenaan