R.I.P Topic

JMD

Well-known member
Je weet dat de kans dat dit gebeurt groot is (een schot door je hoofd is meestal dodelijk), maar toch schrik je.

RIP Peter R. de Vries
 

Mario

Well-known member
Je weet dat de kans dat dit gebeurt groot is (een schot door je hoofd is meestal dodelijk), maar toch schrik je.

RIP Peter R. de Vries
Ik was er al bang voor. Hij heeft toch nog één week voor zijn leven gevochten, dan is het onvermijdelijke toch nog onverwacht.

R. I. P.
 

erka

Well-known member
Dat van Peter R. de Vries was toch al wel duidelijk verder.

Ik vind het heel triest voor hem en zijn familie. En voor de persvrijheid. Maar ik ga hier niet doen alsof ik het een nationale held vind zoals heel veel mensen wel nu ineens roepen online. Ik had eigenlijks niks met hem en zijn manier van doen.
 

JMD

Well-known member
Dat van Peter R. de Vries was toch al wel duidelijk verder.

Ik vind het heel triest voor hem en zijn familie. Maar ik ga hier niet doen alsof ik het een nationale held vind zoals heel veel mensen wel nu ineens roepen online.
Ik moet ook zeggen dat de schok bij mij ook niet zo groot is. Dit zat helaas in de lijn der verwachtingen. Vorige week schrok ik veel meer, toen met de aanslag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat van Peter R. de Vries was toch al wel duidelijk verder.

Ik vind het heel triest voor hem en zijn familie. En voor de persvrijheid. Maar ik ga hier niet doen alsof ik het een nationale held vind zoals heel veel mensen wel nu ineens roepen online. Ik had eigenlijks niks met hem en zijn manier van doen.

Geen verrassing, maar zoals Rutte het verwoordde voelde ik het ook wel. Het bericht waarvan je hoopte dat die niet zou komen. Nationale held weet ik niet. Wel iemand voor wie ik veel bewondering en waardering had wat hij voor werk deed en waaraan ik mij kon ergeren als hij zich met andere zaken ging bezighouden.
 

gevegt

Well-known member
Dat van Peter R. de Vries was toch al wel duidelijk verder.

Ik vind het heel triest voor hem en zijn familie. En voor de persvrijheid. Maar ik ga hier niet doen alsof ik het een nationale held vind zoals heel veel mensen wel nu ineens roepen online. Ik had eigenlijks niks met hem en zijn manier van doen.
Buiten het jagen op onrecht, vond ik hem een gewoon een eigenwijze lul die overal een zo nodig een mening over moest hebben.
In zijn vak was hij de niet alleen de beste, maar ook een pionier. De Puttense moordzaak is er een goed voorbeeld van.
Wat dat betreft is er een held minder in Nederland.
 

Maasveld

Well-known member
Een vreselijk irritante man met het hart op de juiste plaats. Vreselijk nieuws, maar zat er inderdaad wel aan te komen.
 
Bovenaan