R.I.P Topic

ALenstra

Well-known member
Acteur Gavin MacLeod gisteren op 90-jarige leeftijd overleden. Vooral bekend als captain Stubing van de Love Boat.
 

JMD

Well-known member
Herman Stok is op 93-jarige leeftijd overleden. Bekend van het TV-programma 'Top of Flop', waarin hij nieuwe muziek 'top' of 'flop' benoemde. De Beatles noemde hij 'flop' :)
 

Abubakari

Well-known member
Is ook niet veel geworden met the Beatles, waar de Stones nog steeds aan de top staan was het met die bietels in 1970 al over.
 

Mario

Well-known member
Yoo Sang Chul op 49 jarige leeftijd overleden aan alvleesklierkanker. Speelde 122 interlands voor Zuid-Korea, oa onder Hiddink op het succesvolle WK van 2002. De laatste jaren was hij coach.
 

JMD

Well-known member
De Beer uit Minsk is overleden, Igor Zhelezovsky, 58 jaar, zesvoudig wereldkampioen sprint, brons op de 1000m in Calgary 1988 en zilver 6 jaar later op dezelfde afstand. Evenaarde op het legendarische WK Sprint in Heerenveen in 1989 het WR op de 1000m met 1.12.56. Kwam uit voor 3 landen, Sovjetunie, GOS en Wit Rusland
 

JMD

Well-known member
Wow, die kwam op toen ik schaatsen ging volgen.
Bij mij ook inderdaad. Hij was zo sterk en fors dat hij altijd de bochten uitvloog op snelle banen...
Stond overigens op het mooiste Olympische podium ooit, achter Dan Jansen 1994 in Lillehammer.
 

JMD

Well-known member
Ja, ik las het net.

Vanavond heb ik dansavond, maar even 'Alane' (chacha) aanvragen om op te dansen. :)
 
Bovenaan