erka
Well-known member
Och, hier heb ik ook slechte herinneringen aan.
Dit soort zeikmuziek was precies in de tijd dat ik schoolfeestjes had op de middelbare school. Gatverdamme. Groot was mijn vreugde toen ik de jaren 70 ontdekte!
Och, hier heb ik ook slechte herinneringen aan.
Echt om je polsen bij door te snijden, wat een kutplaat!Dit soort zeikmuziek was precies in de tijd dat ik schoolfeestjes had op de middelbare school. Gatverdamme. Groot was mijn vreugde toen ik de jaren 70 ontdekte!
Die lelijken durfden wel meer om het te compenseren....Jullie hadden toen gewoon geen zin in meisjes versieren. Of waren te lelijke met al die mayonaise pukkels.
Vertel, wat heb je allemaal gedaan.Die lelijken durfden wel meer om het te compenseren....
Beetje friemelen. Dat wast...Vertel, wat heb je allemaal gedaan.
Lefgozer!Beetje friemelen. Dat wast...
Tampert? Of Derrick?Was gewoon een toffe serie.
Tampert? Of Derrick?
Beide natuurlijk, mooi jaren 80 vermaak. Toen we nog twee zenders hadden en je gewoon keek naar wat er voor was.
Beide. Met pa en moe op de bank Derrick kijken. En Jiskefet later....Tampert? Of Derrick?
Beide natuurlijk, mooi jaren 80 vermaak. Toen we nog twee zenders hadden en je gewoon keek naar wat er voor was.
Daar hadden we vanmiddag voorafgaand aan Wigan-Burton een minuut stilte voor.Larry Lloyd (75) maakte deel uit van het Nottingham Forest dat eind jaren zeventig/begin jaren 80 zeer succesvol was.