R.I.P Topic

Magikan

Well-known member
Andreas Brehme (63) O.a. oud-speler van Bayern München. Hij benutte een strafschop in de WK-finale van 1990 tegen Argentinië, waardoor Duitsland het WK won.
 

erka

Well-known member
Hij was ook de coach die met Kaiserslautern degradeerde, en daarna direct promoveerde en kampioen van Duitsland werd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Mooie voetballer was dat. Uit mijn jeugd. Speelde bij Inter, samen met Matthäus en Klinsmann(?), AC Milan had toen de 3 Nederlanders en Inter de 3 Duitsers. In een tijd waarin je maximaal 3 buitenlanders mocht opstellen in een team was dat echt uniek.
 

erka

Well-known member
Toen volgde ik de Serie A op de voet. Inter had de Duitsers maar ook Zenga, Bergomi en Serena. Napoli met MaGiCa, Baggio bij Fiorentina, Vialli bij Sampdoria, Schillaci bij Juventus. Dat waren nog eens tijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Toen volgde ik de Serie A op de voet. Inter had de Duitsers maar ook Zenga, Bergomi en Serena. Napoli met MaGiCa, Baggio bij Fiorentina, Vialli bij Sampdoria, Schillaci bij Juventus. Dat waren nog eens tijden.
Jep. Elke zondagavond studio italia om 1815… later werd dat buitenlands voetbal met ook Spaans voetbal in de avond met het dream team van Barcelona…
 

Abubakari

Well-known member
Jep. Elke zondagavond studio italia om 1815… later werd dat buitenlands voetbal met ook Spaans voetbal in de avond met het dream team van Barcelona…
En je had op maandag ook zo'n programma op Eurosport of iets dergelijks met (lange) samenvattingen van de Serie A. Ik volg um nog steeds wel trouwens, met Ziggo Sport Goals op maandagavond met de Italiaanse, Franse, Belgische, Portugese en Schotse competities.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Eurogoals was fantastisch met wijlen Frank Kramer die vaak een paar samenvattingen deed om één anekdote te vertellen en daardoor soms een hele competitie miste voordat hij klaar was met zijn verhaal.

Studio Sport met Italiaans voetbal op zondag kan ik uit mijn jeugd herinneren met Annette van Trigt als presentatrice.
 

Abubakari

Well-known member
Eurogoals heette dat volgens mij met Frank kramer als presentator
Nee, dit was volgens mij niet Eurogoals. Het was op een zender waar ik de naam van vergeten ben en het was ongeveer een uur lang Italiaans voetbal met echt lange samenvattingen.
 

Mario

Well-known member
In ieder geval alweer meer dan 30 jaar geleden, bijna net zo lang als wij op dit forum zitten 😄
 

JMD

Well-known member
Sportnet begin 90? Die zonden ook Argentijns voetbal uit wat ik me weer herinner.
O ja, die had je ook nog... Hier in Hillegom was het jarenlang de ene helft van het jaar Sportnet en de andere helft van het jaar Eurosport op de kabel... Idiote keuze was dat toen...
 
Bovenaan