Vrouwen Eredivisie

Batigoal

Well-known member
Ik ben vanmiddag tijdens het zappen blijven hangen bij de slotfase van FC Twente-Ajax en dat was wel spectaculair. Ajax dat na een 2-0 achterstand terugkwam tot 2-2; Twente dat met 10 vrouw verder moest en tijdens het slotoffensief van Ajax naar de 2-3 countert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben vanmiddag tijdens het zappen blijven hangen bij de slotfase van FC Twente-Ajax en dat was wel spectaculair. Ajax dat na een 2-0 achterstand terugkwam tot 2-2; Twente dat met 10 vrouw verder moest en tijdens het slotoffensief van Ajax naar de 2-3 countert.

En het niveau? Nu wat flarden gezien, maar het valt mij mee. Na een helftje tegen de Amerikanen op de Spelen had ik het niveau echt veel slechter verwacht. Maar goed als het niveau niet hoog is, maar wel vermakelijk, dan vergoedt dat toch veel.
 

Batigoal

Well-known member
En het niveau? Nu wat flarden gezien, maar het valt mij mee. Na een helftje tegen de Amerikanen op de Spelen had ik het niveau echt veel slechter verwacht. Maar goed als het niveau niet hoog is, maar wel vermakelijk, dan vergoedt dat toch veel.
Nou ja, inmiddels na een paar eindtoernooien weet ik wel zo ongeveer waarop je je moet instellen bij vrouwenvoetbal. En dan nog ga ik geen (competitie)wedstrijden live kijken. Maar zo wat flarden zoals vanmiddag is wel prima.

Vanmiddag had ik ook eventjes De Graafschap-Telstar op en dat hield ik zowaar minder lang vol.
 

De Wolf

Well-known member
Zo grote naam is Ajax ook weer niet bij het vrouwenvoetbal. Meestal wordt Twente kampioen.
 
Bovenaan