PSV - Excelsior

PSV - Excelsior

  • Hup PSV!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hup beide!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Abubakari

Well-known member
Als Eef altijd al een zwak voor het inderdaad best sympathieke Excelsior heeft gehad dan ook Eef natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met dit aardige resultaat. En Kralinger & Simon ook. En als ik dit topic zo door lees dan zou het lullig zijn om Gevegt niet ook even te feliciteren met zijn puntje want ik begrijp dat PSV met 1-1 eigenlijk nog goed weg komt.

Zoals ziener JMD -die alweer gelijk kreeg- al zei:
Kampioen word je tegen de kleintjes.:D
 

gevegt

Well-known member
Als Eef altijd al een zwak voor het inderdaad best sympathieke Excelsior heeft gehad dan ook Eef natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met dit aardige resultaat. En Kralinger & Simon ook. En als ik dit topic zo door lees dan zou het lullig zijn om Gevegt niet ook even te feliciteren met zijn puntje want ik begrijp dat PSV met 1-1 eigenlijk nog goed weg komt.

Zoals ziener JMD -die alweer gelijk kreeg- al zei:
Kampioen word je tegen de kleintjes.:D
Flikker jij ook even gewoon op. Kutnepgroninger.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zat zo te denken, eigenlijk heeft PSV nu twee van de drie punten die ze uit de Arena hebben gehaald net zo hard weer ingeleverd he?
 

gevegt

Well-known member
Ik zat zo te denken, eigenlijk heeft PSV nu twee van de drie punten die ze uit de Arena hebben gehaald net zo hard weer ingeleverd he?
Jij en denken, vooral zo doorgaan.
Je kunt lullen wat je wil, maar wij worden gewoon kampioen. Met 1 hand op de rug.
 

Abubakari

Well-known member
Jij en denken, vooral zo doorgaan.
Je kunt lullen wat je wil, maar wij worden gewoon kampioen. Met 1 hand op de rug.

PSV en punten tegen ADO, Heracles en Excelsior verspelen, vooral zo doorgaan.
Je kunt lullen wat je wil, maar wij worden gewoon kampioen. Met 2 vingers in de neus.
 

gevegt

Well-known member
PSV en punten tegen ADO, Heracles en Excelsior verspelen, vooral zo doorgaan.
Je kunt lullen wat je wil, maar wij worden gewoon kampioen. Met 2 vingers in de neus.

Met zo'n neus eerder vier vingers.
Ik ga er van uit dat dit puntenverlies niet alleen jou, maar al die rare volgers van dat lelijke clupje lekker in slaap wiegt.

PSV KAMPIOENEN!
 

Abubakari

Well-known member
Met zo'n neus eerder vier vingers.
Ik ga er van uit dat dit puntenverlies niet alleen jou, maar al die rare volgers van dat lelijke clupje lekker in slaap wiegt.

PSV KAMPIOENEN!

Als jij zo blijft zuipen maak ik mij zorgen of je het ooit nog mee gaat maken dat die led lampjes nog eens kampioen worden. Want ik mag toch hopen dat je niet nuchter bent als je zoveel onzin uitkraamt.
 
Bovenaan