PSV - Excelsior

PSV - Excelsior

  • Hup PSV!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hup beide!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

JMD

Well-known member
Nilis heeft gevraagd of Bruma met hem wilde trainen op vrijetrappen. Luc zag aan zijn traptechniek dat Bruma aanleg heeft, maar het nog een stuk beter kon.
Ze trainen dus al geruime tijd op vrijetrappen en lange passes.
Goed te zien inderdaad
 

JMD

Well-known member
Schaars voor Guardado.

We moeten dus tijdrekken tegen Excelsior... Pfff....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whahahahahahahahhahahahahahahha. Dat krijg je met die kut wissels. Excelsiorrrrrrrr. Jalalalalalala Excelsiorrrrrrrrr!
 

JMD

Well-known member
Whahahahahahahahhahahahahahahha. Dat krijg je met die kut wissels.

Wat zei je ook alweer dat PSV dit altijd wel wint???

Precies het verschil tussen dit en vorig seizoen...
Vorig jaar trokken we dit over de streep, nu niet.
 

JMD

Well-known member
Zo hoop je na vandaag gelijk te staan met Ajax, en kan je nu zomaar aan het eind van de avond 4 of 5 punten achterstaan.
Dit dus....

Dit soort resultaten doen me dus geloven dat wij dit seizoen no-way kampioen worden. Wel winnen van Ajax, Feyenoord en Man United, dan kan men zich wel opladen en vol spelen. Maar Cruijff zei het al: kampioen word je tegen de kleintjes. Het zit flink fout in de selectie van PSV, te veel spelers denken dat het in dit soort duels wel goed komt.
 

Pascallovic

Well-known member
Tsja, dit soort wissels tegen Excelsior moet je gewoon niet doen. Was ook niet nodig lijkt mij. Gelukkig doet Bruma er ook weer alles aan om een gelijkmaker te voorkomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit dus....

Dit soort resultaten doen me dus geloven dat wij dit seizoen no-way kampioen worden. Wel winnen van Ajax, Feyenoord en Man United, dan kan men zich wel opladen en vol spelen. Maar Cruijff zei het al: kampioen word je tegen de kleintjes. Het zit flink fout in de selectie van PSV, te veel spelers denken dat het in dit soort duels wel goed komt.

Hopelijk komt alles uit. Vergeet dan niet Feyenoord dat kampioenschap te gunnen.
 

JMD

Well-known member
Cocu rekent dit zichzelf hopelijk aan.

De spelers moeten zich dit aanrekenen... Waarom kan je je wel opladen tegen Ajax, Feyenoord en United, maar niet tegen Excelsior.

Zie nog even de herhaling terug, alles gaat daar fout. Schaars gaat ook al onderuit bij een pass, de bal valt precies tegen een speler aan, die precies mooi in de loop komt van de Excelsiorspeler. Zijn voorzet wordt nog aangeraakt, waardoor de bal nog lekkerder in de loop van Hasselbaink komt, en anders had Bruma kunnen blokken. Zoet staat ook verkeerd, die moet dichter naar de eerste paal op zo'n voorzet...

Ongelooflijke kloothommels. Net als na het vorige puntverlies van Ajax loop je in de speelronde erna weer tegen puntverlies op door labbekakkerig te spelen en jezelf vooral heel goed vinden en denken dat je Excelsior wel op 50% verslaat... Enige voldoende vanavond voor De Jong, de rest zwaar onvoldoende en een verplichte straftraining morgen.

Eikels. Weekend verpest.
 

JMD

Well-known member
Tsja, dit soort wissels tegen Excelsior moet je gewoon niet doen. Was ook niet nodig lijkt mij. Gelukkig doet Bruma er ook weer alles aan om een gelijkmaker te voorkomen.
Alleen die wissel van Schaars was onzinnig. Die van Bergwijn kon ik wel begrijpen en heeft ook niet veel invloed gehad op die 1-1. Schaars wel. En waar stond Brenet in hemelsnaam als Schaars linksachter staat.

Hopelijk komt alles uit. Vergeet dan niet Feyenoord dat kampioenschap te gunnen.
Als PSV het niet wordt, dan maar Feyenoord, ja.

Fantastisch dit, had ik nooit verwacht. Zo lekker!
Gefeliciteerd!!!


Vorig seizoen leden we 5x puntverlies, nu al 4x in 9 duels.
 
Bovenaan