PSV - Excelsior

PSV - Excelsior

  • Hup PSV!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hup beide!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

JMD

Well-known member
Vorig jaar was het ook een uniek jaar voor PSV.

Tuurlijk. Dat was het ook. Qua punten het beste of eennabeste seizoen van PSV (afhankelijk of je 2 punten of 3 punten voor een overwinning telt). Maar al is je seizoen nog zo slecht, dit kan gewoon niet.

Dit soort ploegen moet je bij de strot pakken en in een hoog tempo kapot spelen en pas loslaten als het 3-0 staat. Puntverlies mag je lijden bij Heerenveen, geen probleem. En ook bij een Heracles in vorm kan je tegen een zeperd oplopen. Maar dit, kom op...

Kunnen we weer in de achtervolging, daar draait het hele seizoen al om. Gewoon puur door zelfoverschatting. Overwinning bij Ajax was dus niks waard, want dit PSV kan niet tegen 'de kleintjes' spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat was niet goed inderdaad, maar die verwacht natuurlijk ook niet dat Schaars de bal tegen die Excelsiorspeler aanspeelt....

Neemt niet weg dat je gewoon je taak als verdediger kan uitvoeren.
 

JMD

Well-known member
De 2e keer dus al dit seizoen dat PSV in blessuretijd een zege verspeelt.

Wat bezielde Schaars om die bal zo te spelen....
 

Eef de Kip

Well-known member
Gefeliciteerd Simon en Kralinger. Normaal gesproken interesseert het me niet maar ik heb altijd al een zwak gehad voor Excelsior.
 

JMD

Well-known member
Ik eigenlijk ook niet, maar waarschijnlijk om een andere reden.
Ondanks dit onnodige gelijkspel worden we gewoon weer kampioen.

Als we zo lamlendig blijven spelen tegen de kleintjes en zo makkelijk punten blijven verspelen kan je dat echt gewoon vergeten.

Volgende week naar Twente, kan je zomaar ook punten verliezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als we zo lamlendig blijven spelen tegen de kleintjes en zo makkelijk punten blijven verspelen kan je dat echt gewoon vergeten.

Volgende week naar Twente, kan je zomaar ook punten verliezen.

Zet desnoods drie spelers op Ziyech en dan heb je FC Twente wel hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cocu komt met een heel technisch verhaal over de wissel van Schaars met een Guardado die er doorheen zat blablabla.
 
Bovenaan