Promotiestrijd KKD

erka

Well-known member
Ik heb de 1e helft gemist maar obv de tweede helft dik verdiend. Willem II is echt verschrikkelijk slecht.

JMD

Well-known member
Voor rust had je nog wel het idee dat Willem II dit recht zou trekken, maar net als donderdag is Willem II na rust nergens.

JMD

Well-known member
Ik heb de 1e helft gemist maar obv de tweede helft dik verdiend. Willem II is echt verschrikkelijk slecht.
1e kwartier was Willem II ook dramatisch, had 0-3 moeten staan. Daarna werd Willem II sterker, geholpen door die mazzelige 1-2. Tot de rust hing de 2-2 echt wel in de lucht.

Tsja, en je kan niet mazzel blijven houden als Willem II zijnde, kropen natuurlijk in de eredivisie al door het oog van de naald (omdat Almere en RKC zo zwak waren), tegen Dordrecht ging het nog net aan goed, maar eens krijg je de rekening gepresenteerd.

JMD

Well-known member
Dik verdiend van wat ik heb gezien. Zou heel mooi zijn voor die club.
Zeker...
Ik ga elk jaar al wel een keer of 2 naar telstar, maar zal dat nu zeker ook gaan doen als ze eredivisie spelen.

Verder vind ik het altijd wel leuk als er nieuwe ploegen in de eredivisie komen, zo hoop ik ook dat Helmond, Eindhoven en TOP bv ook eens eredivisie gaan spelen.

Als Willem II degradeert zijn er nog maar 2 ploegen uit Brabant in de eredivisie (en 7 in de KKD), die 2 moet welhaast een laagterecord zijn. Ooit waren het er 7 (PSV, RKC, RBC, Willem II, NAC, Den Bosch en RKC).
En dan ook voor het eerst in tijden (1987/88) 4 ploegen uit Noord Holland in de eredivisie, toen Telstar er in 1978 uitging waren het er nog 6 (Haarlem en FC Amsterdam bestonden toen nog, dat seizoen degradeerden Telstar en FC Amsterdam en werden het er steeds maximaal 4)

Willem II zit de hele avond al op de vallende ziekte, maar het wordt steeds erger.

Sensini

Well-known member
Als Willem II degradeert zijn er nog maar 2 ploegen uit Brabant in de eredivisie (en 7 in de KKD), die 2 moet welhaast een laagterecord zijn. Ooit waren het er 7 (PSV, RKC, RBC, Willem II, NAC, Den Bosch en RKC).

2 is inderdaad laagterecord (diverse seizoenen). Max. was 6 (2004-2005), je telde RKC 2x.

Bovenaan