Promotiestrijd KKD

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat zou er niet aan kloppen, er zal een training op de planning hebben gestaan er vanuit gaande dat we door waren gegaan.
Een prachtige prestatie? Je bent net uitgeschakeld als grote favoriet tegen een matig team als Den Bosch. Dat is toch geen prachtige prestatie?

Bernardo

Well-known member
Een prachtige prestatie? Je bent net uitgeschakeld als grote favoriet tegen een matig team als Den Bosch. Dat is toch geen prachtige prestatie?
Nouja, zo bekijkt niet nee. Maar het was misschien wel de beste wedstrijd van Cambuur dit seizoen, zeker in thuiswedstrijd niet zo goed voetballend Cambuur gezien. Denk dat Henk dat meer bedoeld, want laten we eerlijk zijn speel je deze wedstrijd 10x, dan win je hem 9x. Spelers gingen ook met applaus van het veld, ondanks een teleurstellende uitschakeling.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
De voetbalromanticus in mij hoopt op Telstar.
Ik ook.

Begin dit seizoen zat ik bij een wedstrijd van Telstar, het leek helemaal nergens op... Mooi hoe die ploeg gegroeid is.

Van alle ploegen die nu KKD spelen wacht alleen Eindhoven (1977) langer op een rentree in de eredivisie. Telstar ging er in 1978 uit om nooit meer terug te keren. Werd de jaren erna in de regio ook totaal overvleugeld door HFC Haarlem, dat van 1981 t/m 1990 eredivisie speelde, Europees voetbal haalde enz.. Maar waar Haarlem na de degradatie in 1990 nooit echt meer terugkwam (alleen periodetitel in 2006) en uiteindelijk verdween komt Telstar toch af en toe bovendrijven en weten ze met beperkte middelen zich gewoon knap te handhaven. Ze deden al eerder mee aan playoffs, en kwamen soms best dichtbij (2001 volgens mij op 1 zege na).

Als Almere en Emmen eredivisie kunnen spelen, waarom Telstar dan niet? Zou tevens 4 ploegen uit Noord Holland in de eredivisie betekenen, laatste keer was dat volgens mij in 1987/1988 (toen met Haarlem ipv Telstar dus), daarna ging eerst AZ eruit (tm 1996) en vervolgens Haarlem.

Laatst bewerkt:
Bovenaan