Promotiestrijd KKD

gevegt

Well-known member
gevegt even vragen, het geweten van dit forum. Hij kan je ongetwijfeld verder helpen.
Haha, dat je daar na al die jaren er nu pas mee komt.
Er waren geen camera's die het definitief konden waarnemen. Zoals eerder vermeld, er zijn minder camera's aanwezig dan bij een Eredivisie wedstrijd.

Bernardo

Well-known member
Tja doe het dan helemaal goed of doe het niet.Maar goed, maakt ook niet uit verder. Hebben weer van ons zelfs verloren, zoals vooral in begin van dit seizoen gebeurde. Onze tijd komt nog wel.

Vond een mooi interview met Henk de Jong na de tijd, bizar dat hij die vader/moeder weer kent van die jongen die afgelopen weekend is overleden bij Loop Leeuwarden, geeft meteen aan wat voor bijzaak voetbal is.

PES5

Administrator
Forumleiding
'Ik heb mijn jongens complimenten gegeven voor een prachtige prestatie. En gezegd dat ze een weekendje vrij krijgen, want eigenlijk zouden we zaterdag trainen.'

Wie trapt hier nog in dan?

Bernardo

Well-known member
'Ik heb mijn jongens complimenten gegeven voor een prachtige prestatie. En gezegd dat ze een weekendje vrij krijgen, want eigenlijk zouden we zaterdag trainen.'

Wie trapt hier nog in dan?
Wat zou er niet aan kloppen, er zal een training op de planning hebben gestaan er vanuit gaande dat we door waren gegaan.

Bovenaan