Bestaat niet meer
Well-known member
en wedstrijd gestaakt door de paar mongolen die nog in het uitvak staan. Wat zal de rest van de eredivisie toch weer blij zijn dat ADO niet promoveert
en wedstrijd gestaakt door de paar mongolen die nog in het uitvak staan. Wat zal de rest van de eredivisie toch weer blij zijn dat ADO niet promoveert
Als het kon, maar denk dat er niemand zijn materiaal toe zou vertrouwen als dit zooitje vervoerd moet worden, vraag me uberhaupt af of alle bussen heel terug komen in Den HaagKunnen we dit soort debielen ook niet naar Rwanda deporteren?
Als het kon, maar denk dat er niemand zijn materiaal toe zou vertrouwen als dit zooitje vervoerd moet worden, vraag me uberhaupt af of alle bussen heel terug komen in Den Haag
Uitvak is leeg, we kunnen straks verder.
Ik vrees het laatste.Zijn die gasten ook een beetje fatsoenlijk het ziekenhuis in geknuppeld door de politie of konden ze gewoon weggaan?
Nog niet leeg dus, nu weigeren aantal in de bus te stappen
Vroeger in die tijd was het veel erger wat er bij ADO gebeurde dan nu.Er zaten nog dezelfde koppen tussen als in 1985. Man man man...
Waar heeft Rwanda dat aan te danken?Kunnen we dit soort debielen ook niet naar Rwanda deporteren?