En niet alleen in de nacompetitie. Ik heb het idee dat het hele product KKD veel meer is gaan leven. Grote clubs in de KKD helpen daar zeker bij.Ik volg het dit jaar wat van dichterbij dan andere jaren natuurlijk en mijn beeld is dat de KKD-playoffs enorm veel meer publiek trekken en meer sfeer hebben dan zeg tien jaar geleden. Weet niet of het waar is, maar volgens mij waren vroeger lang niet alle eerste ronde wedstrijden vrijwel uitverkocht. Nu wel.
Hoezo heeft hij het verkeerd ingeschat?Iemand onwel op de tribune bij de Graafschap, wedstrijd gestaakt. Scheids wil verder, maar supporters niet, dus allemaal bekers op t veld.
edit: scheids valt niks te verwijten, die kreeg te horen van de veiligheidscoordinator dat t wel kon. Maar die had dat dus verkeerd ingeschat.
Ja, lekker doorvoetballen terwijl er een medische noodsituatie is.Hoezo heeft hij het verkeerd ingeschat?
De clubarts van De Graafschap vloog erheen en kwam daarna weer terug. Later werd de situatie weer normaal gegeven.Ja, lekker doorvoetballen terwijl er een medische noodsituatie is.
Iemand onwel op de tribune bij de Graafschap, wedstrijd gestaakt. Scheids wil verder, maar supporters niet, dus allemaal bekers op t veld.
edit: scheids valt niks te verwijten, die kreeg te horen van de veiligheidscoordinator dat t wel kon. Maar die had dat dus verkeerd ingeschat.
Knurft.Zeurpiet.
Dat deden ze inderdaad heel goed.Mooie actie van de Graafschap fans door de patiënt te beschermen met de vlaggen en buiten de camera's te houden. En ook van Fortes als aanvoerder.
Zou Kalezic eindelijk iets presteren met dat elftal?1-3, mooie aanval. ADO maakt nu duidelijk het verschil. Ook wel verdiend.
Zou dus volgende week zomaar ADO - Excelsior kunnen worden in de volgende ronde... Replay van de finale van 2022...1-3, mooie aanval. ADO maakt nu duidelijk het verschil. Ook wel verdiend.
Heeft hij dat tot nu toe niet gedaan?Zou Kalezic eindelijk iets presteren met dat elftal?
ADO heeft met afstand de meeste kwaliteit in het elftal maar Kalezic presteert er helemaal niets mee.Heeft hij dat tot nu toe niet gedaan?