Hankie
Well-known member
De laatste zin zou je vorig jaar ook nooit zeggen trouwens.Nou, blijkbaar kunnen ze wel voetballen. Als ze zo spelen zou zelfs Dordrecht kunnen lukken.
De laatste zin zou je vorig jaar ook nooit zeggen trouwens.Nou, blijkbaar kunnen ze wel voetballen. Als ze zo spelen zou zelfs Dordrecht kunnen lukken.
De laatste zin zou je vorig jaar ook nooit zeggen trouwens.
Denk ik niet, Roda is psychisch gesloopt. Ik denk dat NAC daar ook wint. NAC terug zou trouwens ook best leuk zijn. Maar Roda gun ik het vanwege hun complete seizoen wat meer.Uit gaat NAC het nog wel uit handen geven ben ik bang.
Ik vind het vooral apart dat juist degene die tot de laatste wedstrijd moeten strijden (al zal dat natuurlijk niet elk jaar voor komen) weer als eerste aan de bak moeten.Ik vind de snelheid van het afwerken van de play-offs wel een serieus probleem. Ik begrijp dat de afstand Kerkrade-Groningen daarin een rol speelt maar daar mag in de toekomst best rekening mee worden gehouden in het competitieprogramma.
Roda heeft overnacht in Groningen en was zaterdags rond half 2 's middags thuis. Zondag is er 1 training mogelijk geweest en maandag wordt alweer gespeeld. In de wetenschap dat je pas vrijdags om 22:00 weet tegen wie je speelt is er zo goed als geen voorbereidingstijd.
Competitie moet over 3 weken helemaal klaar zijn... (of althans: dan begint de interlandperiode, en dan willen een aantal KKD-clubs nooit spelen (zie ook het uitgeklede programma tijdens andere interlandbreaks))En dan had Roda ook nog Emmen kunnen treffen ipv NAC. Viel mij ook al op dat het wel heel snel weer verder gaat.
Ik vind het vooral apart dat juist degene die tot de laatste wedstrijd moeten strijden (al zal dat natuurlijk niet elk jaar voor komen) weer als eerste aan de bak moeten.
In de reguliere competitie weet je al maanden van te voren dat je die combinatie hebt en kun je er op inspelen, net als bij Europacupduels. In het huidige seizoen had de laatste speelronde ook op Hemelvaartsdag kunnen zijn.Tja, is al jaren zo dat de play offs heel snel begint na de laatste competitie wedstrijd. Niks mis mee, moet je mee om kunnen gaan. Clubs spelen wel vaker vrijdag/maandag in KKD.