Primera División

JMD

Well-known member
Ook Spanje speelt dit jaar gewoon tijdens CL/EL-weken, 7e speelronde wordt volgende midweek gespeeld en de EL-ploegen spelen deze week...

Tsja, de UEFA kan wel niet willen dat nationale competities niet doorgaan tijdens Europese weken, maar als je steeds meer Europese weken plant ontkom je daar niet meer aan...

Maasveld

Well-known member
Ook Spanje speelt dit jaar gewoon tijdens CL/EL-weken, 7e speelronde wordt volgende midweek gespeeld en de EL-ploegen spelen deze week...

Tsja, de UEFA kan wel niet willen dat nationale competities niet doorgaan tijdens Europese weken, maar als je steeds meer Europese weken plant ontkom je daar niet meer aan...
Maar weten we nu al of de regels zijn veranderd?

Batigoal

Well-known member
Ook Barça won ruim afgelopen weekend, maar ik had het nog willen zien als de schitterende treffer van Yeremy Pino was goedgekeurd. Jammer dat daar een streep door moest.

En @Raul zal wel opgelucht zijn dat Valencia eindelijk eens won. En dat tegen CL-deelnemer Girona, dat voorlopig wisselvallig presteert. Valencia mag straks alweer tegen het stugge Osasuna. Dat lijkt me een lastige pot.

Raul

Well-known member
Je hebt helemaal gelijk, want Osasuna is absoluut een lastige tegenstander. Het was een saaie wedstrijd en heel moeilijk om Osasuna te verslaan. Het eindigde dus in 0-0 en dat was naar mijn mening een terechte uitslag.

Ik heb redelijk vertrouwen in ons team, jammer dat het voorin moeilijk wordt, want ik denk niet dat we Rafa Mir nog zullen zien. Ik denk dat hij nog steeds in de gevangenis zit. Alles ligt op schema voor de terugkeer van Duro, maar we zullen zien.

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van Foulquier, zijn start bij Valencia was niet de beste, maar nu denk ik dat hij een van de fullbacks van Spanje is. Totaal niet gechargeerd ;)

Sjorro

Active member
Die actie van Endrick van Real Madrid dat was gister toch donkerrode kaart???
Hij trapt "zomaar" iemand vol in het kruis.o_O

Batigoal

Well-known member
Wojciech Szczęsny kondigde een maand geleden nog aan te stoppen, maar nu komt hij uit zijn pensioen om bij Barcelona te keepen. Die konden wel een extra doelman gebruiken nu Ter Stegen tot het einde van het seizoen geblesseerd is.

Batigoal

Well-known member
Osasuna heeft geen kind aan Barcelona. Komen er telkens doorheen. Schitterende actie bij de 2-0 van Zaragoza.

gevegt

Well-known member
In de laatste minuten van de speeltijd maakt de keeper van Athletic een overtreding en moet er met rood af met een 1-0 voorsprong tegen Sevilla. Een paar minuten later tikt zijn vervanger de bal in eigen doel. 1-1 is het gebleven.

gevegt

Well-known member
Real komt op voorsprong en dat vinden de Atletico supporters niet leuk.
Er wordt even een pauze ingelast.

Pieros

Active member
Net de eerste helft gezien van Villarreal - Las Palmas. Leuk om te zien hoe snel combinatiespel Villarreal speelt, ze kwamen door een doelpunt van Pepe ook terecht op voorsprong net voor rust.

Batigoal

Well-known member
Iñaki Williams mist 2 penalties namens Athletic tegen Girona, maar de 2e moet over. Dan gaat Ander Herrera 'm nemen en ook die wordt gestopt door doelman Gazzaniga.

Bovenaan