Die wil nog steeds Neuer naar de kroon steken.Wat een actie van Ter Stegen. Ter Stegen wilde even de voetballende keeper laten zien, maar dat mislukte en waarop Duro simpel de 1-1 kon maken.
Inderdaad. Ik wilde dat ook posten haha.Die wil nog steeds Neuer naar de kroon steken.
Zijn frustratie zit echt heel diep.Inderdaad. Ik wilde dat ook posten haha.
Snap ik. In de wedstrijd tegen Arsenal (uit) liet Neuer even zien wie er beter kan voetballen.Zijn frustratie zit echt heel diep.
Ik ook wel, maar hij weigert om zich er bij neer te leggen. Dat vind ik al een tijdje treurig terwijl hij als keeper niet voor Neuer onder doet.Snap ik. In de wedstrijd tegen Arsenal (uit) liet Neuer even zien wie er beter kan voetballen.
Echt mee eens. Prima keeper.Ik ook wel, maar hij weigert om zich er bij neer te leggen. Dat vind ik al een tijdje treurig terwijl hij als keeper niet voor Neuer onder doet.
Die winnen gewoon.Echt mee eens. Prima keeper.
We zijn onze keeper kwijt door een rode kaart. Hoe lang houdt Valencia het straks vol?
Het schijnt dat ie maar 15 miljoen euro per jaar verdient + 150 miljoen tekengeld verspreid over 5 jaar. Wat een schamel loontje.Wat we al een tijdje wisten is officieel: Kylian Mbappé gaat naar Real Madrid.