Primera División

Raul

Well-known member
Ja pech voor Barcelona idd. De voetballerij heeft tegenwoordig toch wel, niet, wel, wel, niet Video-refs. Voer dat nou eens echt in, ?f niet, ben je iig uit dit grijs gebied.

Wat had ie nog meer op z'n geweten ? Want ik heb eigenlijk niet lang gekeken, ik werd afgeleid.

Zaza had twee behoorlijke schietkansen, en die knalde hij allebei lomp naast. Maar we moeten niet vergeten waar deze man vandaan komt. Eigenlijk heb ik hem helemaal beschimpt en uitgelachen maar kijk wat hij doet ;).
 

U.G.

Well-known member
Ok.

Maar ik bedoelde eigenlijk de scheidsrechter hermano. Wat Zaza betreft : ik ben niet echt fan.
 

Batigoal

Well-known member
Barca al vroeg op achterstand tegen Celta door Iago Aspas. Suarez ook al fijn bezig met een schouder uit de kom trekken van zijn tegenstander.
 

JMD

Well-known member
Barca al vroeg op achterstand tegen Celta door Iago Aspas. Suarez ook al fijn bezig met een schouder uit de kom trekken van zijn tegenstander.

Uiteindelijk 2-2 geworden.
Desalniettemin nog steeds een ijzersterke start van Barca: 14x gespeeld 11x winst 3x gelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Uiteindelijk 2-2 geworden.
Desalniettemin nog steeds een ijzersterke start van Barca: 14x gespeeld 11x winst 3x gelijk.

Een doelpunt van Suarez werd nog onterecht afgekeurd bij een 1-1 stand, maar later scoorde hij alsnog de 2-1.
 

U.G.

Well-known member
Die knakker in el padrino 3 heette toch ook Zaza, Yowie Zaza!

Als er ooit een tijdmachine wordt uitgevonden, dan wordt de meest prioritaire taak die dan ontstaat het teruggaan in de tijd en het belemmeren van de productie van deze film. Genante heiligschennis.


Valencia btw onderuit bij Getafe. Best opvallend dit.
 

JMD

Well-known member
Real Madrid ontvangt Sevilla. Gezien de vorm van de Koninklijke in de Primera Division verwacht je een lastig potje. 5-0 bij rust...
 

Ska P 187

Well-known member
Ik geloof dat Max de 'inversor' van dit forum was achter Eibar.
Zijn cluppie blijft het financieel goed doen. Voor dit seizoen hebben ze een nieuwe record begroting van 45,3 miljoen, volgens Marca en verwachten ze een winst te halen van 15,2 miljoen.
Voor belastingen dat wel.
Prettige feestdagen!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof dat Max de 'inversor' van dit forum was achter Eibar.
Zijn cluppie blijft het financieel goed doen. Voor dit seizoen hebben ze een nieuwe record begroting van 45,3 miljoen, volgens Marca en verwachten ze een winst te halen van 15,2 miljoen.
Voor belastingen dat wel.
Prettige feestdagen!

Gaat inderdaad lekker. Ik ben wat druk geweest, maar de laatste financi?le informatie die ik van ze heb ontvangen zag er inderdaad prima uit. Sportief gaat het ook gelukkig weer wat beter. Nu lopen we in principe drie punten voor op handhaving.
 

Janssen

Well-known member
4-0 tegen Deportivo waar het dus echt 12-0 had kunnen/moeten zijn.

In ander nieuws wilde C. Ronaldo van Barcelona een erehaag in de eerstvolgende Classico maar kreeg een dikke vinger terug. Dat zal die vlegel leren.
 

U.G.

Well-known member
Een beetje treiterij van Ronaldo. Hij is dit seizoen al een of twee keer eerder op die toer gegaan, terwijl ie normaal in de perskamer altijd clean sheets heeft gehouden...heeft ie ook totaal niet nodig, maar ergens snap ik dit ook weer wel. Want sl?chte winnaars, dat waren zij....terwijl ze piekten moesten Busquets, Pique, Xavi en die Braziliaanse back de pers dag in dag uit hun bitcherij blijven aansmeren. Xavi bleef zelfs doorgaan toen ie allang weg was.

Maar nu vooral na dat overrompelende seizoen van Real en het vertrek van Neymar hoor je van die kant echt he-le-maal niks meer. Nada. Helemaal dood. Ik denk dat CR gewoon zoek is naar wat teken van leven.
 

Janssen

Well-known member
Een beetje treiterij van Ronaldo. Hij is dit seizoen al een of twee keer eerder op die toer gegaan, terwijl ie normaal in de perskamer altijd clean sheets heeft gehouden...heeft ie ook totaal niet nodig, maar ergens snap ik dit ook weer wel. Want sl?chte winnaars, dat waren zij....terwijl ze piekten moesten Busquets, Pique, Xavi en die Braziliaanse back de pers dag in dag uit hun bitcherij blijven aansmeren. Xavi bleef zelfs doorgaan toen ie allang weg was.

Maar nu vooral na dat overrompelende seizoen van Real en het vertrek van Neymar hoor je van die kant echt he-le-maal niks meer. Nada. Helemaal dood. Ik denk dat CR gewoon zoek is naar wat teken van leven.

Dan moet-ie ff naar de stand in de Liga kijken denk ik.
 
Bovenaan