U.G.
Well-known member
Dit weekend worden jullie helemaal weggespeeld jongen!
Real breekt ze ! Het gaat nu best lekker bij Barca, maar zoals altijd raken ze makkelijk ge?ntimideerd...mentaal zwak.
Dit weekend worden jullie helemaal weggespeeld jongen!
Dan moet-ie ff naar de stand in de Liga kijken denk ik.
Dan krijgt ie een stijve nek.Ja, en dan...?
Ik had het trouwens puur over hun gemekker in de perskamers.
Real breekt ze ! Het gaat nu best lekker bij Barca, maar zoals altijd raken ze makkelijk ge?ntimideerd...mentaal zwak.
Dan krijgt ie een stijve nek.
Poeh ja, wat scheten ze in hun broek he. Ongekend.
Dat heeft natuurlijk alles met de mentale weerbaarheid van Barca te maken.Zolang Real niet alleen de beste is van Madrid maar ook van Barcelona, op landelijk niveau, op Europees niveau en op Mondiaal niveau ?n de Gouden Bal in goede handen is....heb ik niet eens zin om cijfers en beelden hier neer te ploppen.
Kom maar op met dat lijstje luie Portugees!
De verkiezingen hebben we gehad, Visca Catalunya,..
nu de cl?sico nog en dan kerstavond waar het met de schoonfamilie allemaal besproken kan worden.
Kan niet wachten...
Schijnbaar is CL-voetbal daar tegenwoordig de norm en met die 5e plaats staat er ie er toch wel aardig wat puntjes achter.Ongelofelijk wat een asociale kutactie van Sevilla; trainer Eduardo Berizzo zat vorige week weer op de bank nadat hij de afgelopen tijd werd behandeld voor prostaatkanker. Sevilla verloor kansloos van Real Sociedad en nu is Berizzo ontslagen. Qua context: Sevilla staat 'gewoon' knap vijfde in de Primera Divisi?n en ze zitten bij de laatste 16 in de CL.