Primera División

U.G.

Well-known member
Poeh ja, wat scheten ze in hun broek he. Ongekend.

Zolang Real niet alleen de beste is van Madrid maar ook van Barcelona, op landelijk niveau, op Europees niveau en op Mondiaal niveau ?n de Gouden Bal in goede handen is....heb ik niet eens zin om cijfers en beelden hier neer te ploppen.
 

Maasveld

Well-known member
Zolang Real niet alleen de beste is van Madrid maar ook van Barcelona, op landelijk niveau, op Europees niveau en op Mondiaal niveau ?n de Gouden Bal in goede handen is....heb ik niet eens zin om cijfers en beelden hier neer te ploppen.
Dat heeft natuurlijk alles met de mentale weerbaarheid van Barca te maken.
 

U.G.

Well-known member
Kom maar op met dat lijstje luie Portugees!

Hee ff rustig, ik ben nog aan het bijkomen van m'n si?sta. Ik denk dat ik morgen twee siestas inlas ipv ??n grote, een beetje spreiden he.



Wat nou lijstjes ? Winnaars hoeven geen lijstjes te laten zien, daar hebben ze bekers en schalen en zo toch voor uitgevonden ?

Maar je wilt dus weten waarom Barcelona een bitchclub is ?

Ik ga het je simpel uitleggen, en doe ermee wat je wilt.

Toen Mourinho Real coachte was Barcelona op haar best, kwalitatief simpelweg sterker dan Real. Toch heeft de beste man in zijn laatste 9 clasicos, tegen ??n van de beste ploegen ooit, slechts twee keer verloren ! En dat bijna puur op mentaliteit en Ronaldo's buitengewone klasse. Zelfs Pepe op het middenveld gezet om te stofzuigen. Het kan ook aan mijn tv-instellingen hebben gelegen maar ik zag dan helemaal geen ge-tikitaka en Messi meer.

...de volgende wedstrijd kon Real dan gewoon weer bagger spelen, om maar te onderstrepen dat het een mentaal dingetje was.

Real is kwalitatief Barcelona voorbij, en gezien het einddeel van vorig seizoen kunnen ze nog steeds diezelfde drive opbrengen.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Real laadde zich juist op gegeven alleen tegen Barca nog op. Dus in die wedstrijd, waar het hier over gaat, in ieder geval niet.

En als je overal vrij en blij ronddootjes mag doen maar tegen Real de bal niet eens meer van A naar B krijgt, ja dan...tsja.

Maar het is weer leuk zat geweest hier. Fijne wedstrijd !
 

Ska P 187

Well-known member
De verkiezingen hebben we gehad, Visca Catalunya,.. nu de cl?sico nog en dan kerstavond waar het met de schoonfamilie allemaal besproken kan worden.
Kan niet wachten...
 

U.G.

Well-known member
De verkiezingen hebben we gehad, Visca Catalunya,..

Ik volg het allemaal niet meer, en weet je wat... ? Hak dat Spanje maar gewoon in stukjes ook, gooi er een nieuwe Guerra Civil in. Wil je nog machetes uit Rwanda ?

nu de cl?sico nog en dan kerstavond waar het met de schoonfamilie allemaal besproken kan worden.
Kan niet wachten...

Schoonfamilie meu deus, gisteravond is half Frankrijk bij mij neergecrasht per Thalys...en vanavond komt de andere helft. Heel tof, en ze zijn voor Real ( zeggen ze, maar zij weten natuurlijk ook dat hun Qatar Saint-Germain binnenkort zelf aan de beurt is ) maar als ik morgen tijdens Clasico ( en wat is dit trouwens nou weer voor een tijd om te voetballen ) maar iets hoor wat me niet zint stuur ik diegene gewoon m'n huis uit, as god is my witness....ga maar alvast in een koffiebar zitten ofzo.

Alvast fijne feestdagen toegewenst klootzak, en ook aan iedereen hier.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Gracias cabron, felices fiestas a ti y disfruta de tu familia, si te dejan claro, si no al maletero.

En dat het maar een mooie schoppartij mag worden, zo vlak voor kerst, met veel goals, waarvan de meeste voor Bar?a.
 

Batigoal

Well-known member
Ongelofelijk wat een asociale kutactie van Sevilla; trainer Eduardo Berizzo zat vorige week weer op de bank nadat hij de afgelopen tijd werd behandeld voor prostaatkanker. Sevilla verloor kansloos van Real Sociedad en nu is Berizzo ontslagen. Qua context: Sevilla staat 'gewoon' knap vijfde in de Primera Divisi?n en ze zitten bij de laatste 16 in de CL.
 

Pascallovic

Well-known member
Ongelofelijk wat een asociale kutactie van Sevilla; trainer Eduardo Berizzo zat vorige week weer op de bank nadat hij de afgelopen tijd werd behandeld voor prostaatkanker. Sevilla verloor kansloos van Real Sociedad en nu is Berizzo ontslagen. Qua context: Sevilla staat 'gewoon' knap vijfde in de Primera Divisi?n en ze zitten bij de laatste 16 in de CL.
Schijnbaar is CL-voetbal daar tegenwoordig de norm en met die 5e plaats staat er ie er toch wel aardig wat puntjes achter.
 
Bovenaan