Susa
New member
Mij wel. Ik hoop dat hij de eerste keeper wordt.
Snap ik..
Mij wel. Ik hoop dat hij de eerste keeper wordt.
Ik volg dan Barcelona helemaal niet maar van wat ik zag was die Bravo toch ook niet zo'n hele goede keeper?
Ik volg dan Barcelona helemaal niet maar van wat ik zag was die Bravo toch ook niet zo'n hele goede keeper?
Haha. Die misser van Mathieu:heinz:
Bravo heeft natuurlijk niet de kwaliteiten van een Zoet, maar is toch zeker geen onverdienstelijk keeper.
Aangezien ploegen zelden aanvallend voetbal spelen tegen Barcelona kon Bravo lekker meevoetballen. Gister toen United druk begon te zetten kwamen zijn zwakke punten aan het licht.
Viel al op tegen Atletico, maar Alaves heeft gewoon prima ingekocht en het zou me niets verbazen dat ze als promovendus zonder problemen erin blijven.
Aha duidelijk. Maar zo'n Guardiola moet zoiets natuurlijk op de trainingen meekrijgen. Dom om dan zo'n vent te nemen.
Had Bar?a Javier Mascherano deze zomer nu toch maar naar Juventus laten gaan... Wat een geschutter tegen Alav?s, nadat hij recent in de Trofeu Joan Gamper ook al liep te blunderen met een goal tot gevolg. Umtiti! Umtiti!
Ik weet niet hoe er bij zulke clubs getraind word maar juist op trainingen komen keepers zeer vaak kort onder druk te staan bij partijvormen op kleine velden. Dus Guardiola weet echt wel wat voor keeper hij heeft aangetrokken.
Snap dat dan amigo Xisco. Daar zaten ze allemaal op te wachten, op de fouten van Mascherano. Nu kunnen ze makkelijk Umtiti daar neerzetten, dat is echt een beest zeg.