Volgende keer maar geen b-elftal meer.
Volgens mij zou Ter Stegen de competitie en de CL doen in de nieuwe situatie.Wat ik me afvraag: bij Barcelona hadden ze meestal een competitiekeeper en een CL/bekerkeeper. Zouden ze dat nu met Ter Stegen/Cillessen ook weer doen, en wat gaat de verdeling dan zijn?
Suarez probeert een penalty te versieren
Je vraagt je dat werkelijk af?Wat ik me afvraag: bij Barcelona hadden ze meestal een competitiekeeper en een CL/bekerkeeper. Zouden ze dat nu met Ter Stegen/Cillessen ook weer doen, en wat gaat de verdeling dan zijn?
Wat ik me afvraag: bij Barcelona hadden ze meestal een competitiekeeper en een CL/bekerkeeper. Zouden ze dat nu met Ter Stegen/Cillessen ook weer doen
Wat ik me afvraag: bij Barcelona hadden ze meestal een competitiekeeper en een CL/bekerkeeper. Zouden ze dat nu met Ter Stegen/Cillessen ook weer doen, en wat gaat de verdeling dan zijn?
Suarez probeert een penalty te versieren
Wat ik me afvraag: bij Barcelona hadden ze meestal een competitiekeeper en een CL/bekerkeeper. Zouden ze dat nu met Ter Stegen/Cillessen ook weer doen, en wat gaat de verdeling dan zijn?
Je vraagt je dat werkelijk af?
Heb je Ter Stegen nooit zien keepen?
Dat klopt, maar over het algemeen is hij lang niet slecht en heeft ook vaak genoeg bewezen dat hij ook punten pakt.Ter Stegen een klasse beter? Die heb ik toch wel is zien klungelen.
Ter Stegen een klasse beter? Die heb ik toch wel is zien klungelen.
Zo is dat...
Ze hebben Cillessen niet voor niets gehaald. Is een klasse beter dan TevStegem
Aan de zuip?
Zo is dat...
Ze hebben Cillessen niet voor niets gehaald. Is een klasse beter dan TevStegem
Natuurlijk. Lekker op het terras.Jij ?
Ik probeer de Cillessen fans een beetje op te monteren.
Jij ?
Ik probeer de Cillessen fans een beetje op te monteren.
Hoezo zou je die op moeten monteren? Ben je Feyenoord fan en dan ga je je daar druk om maken?
Het boeit me idd geen ene ruk of die Cillessen daar nu wel of niet gaat keepen...
Haha, Mooie post.Ik vind het eigenlijk altijd wel aandoenlijk hoe sommige de clubs gaan volgen waar iemand van hun cluppie getraind of gevoetbald heeft.
Oh kijk eens hoe leuk Southampton voetbalt en dit jaar zijn we voor Everton. Yeahhhhhhhhhh. En dan hebben we het over een trainer die op elke trein gestapt is.
Ik vind Zlatan een geweldige voetballer en daarom hoop ik eigenlijk wel dat Man Utd dit jaar kampioen word maar dat heeft helemaal niets te maken met zijn Ajax verleden.
Het boeit me idd geen ene ruk of die Cillessen daar nu wel of niet gaat keepen...