Gisteren eindelijk weer eens een goed Las Palmas gezien. Na de kansloze nederlaag thuis tegen Depor en de geflatteerde nederlaag in El Molinon waar we meer verdienden zonder echt goed te spelen zag ik weer het Las Palmas wat domineerde in Mestalla tegen Valencia.
Vooral de eerste helft was een genot om naar te kijken, Betis wist niet hoe maar ze haalden de rust met een 0-0. In de tweede helft kwam Betis weer wat beter in de wedstrijd en was het gelijkopgaand en leek de wedstrijd af te stevenen op een 0-0 en het daarbij behorende puntje waar Las Palmas niets mee op zou schieten. Willian Jos? maakte in de allerlaatste seconde de verdiende 1-0 en blijven we in de race voor de permanencia.
Volgende week dus Espanyol uit en ook daar valt wat te halen, vandaar dat ik ook heb gekozen voor Espanyol uit ipv een FC Barcelona, Real Madrid etc. Tussendoor nog een hinderlijke onderbreking in de vorm van de Copa del Rey, dan spelen we in Anoeta na de eerste wedstrijd met 2-1 te hebben gewonnen. Ik zou het niet erg vinden om daar met een B-team aan te treden en te verliezen, alle focus op de Liga. De beker winnen we toch niet.
Zo werd gisteren het doelpunt van Willian Jos? gevierd op UDRadio
:
http://udradio.com/podcast/goles-ud-las-palmas-20152016/
Ook nog maar even de samenvatting van de wedstrijd: