Premier League

JMD

Well-known member
Jammer dat Sunderland en Ajax niet in dezelfde Europese competitie zitten: zoals Ajax AC Milan uitnodigde in 1996 voor de opening van de ArenA, zo nodigde Sunderland Ajax uit voor het openingsduel van hun stadion.

Joost

Well-known member
Odsal Park, een rugbystadion maar tijdelijk ook gebruikt door Bradford City na de stadionbrand in 1985. 🤩

Ik ben daar wel eens geweest. Heel lang geleden zonder wedstrijd maar een jaar of 4 geleden met een rugbywedstrijd. Echt een geweldig stadion, jammer van die doodsaaie sport die ze er spelen.

JMD

Well-known member
Dat gebeurt niet vaak bij Liverpool toch, dat ze de trainer ontslaan. En dat ondanks een sterk eerste seizoen.
Inderdaad. Ook bv Klopp had wel slechte seizoenen. Ik denk dat als de seizoenen waren omgedraaid en hij dus slecht begonnen was hij wel had mogen blijven zitten, maar lijkt slachtoffer geworden van zijn eerste topseizoen.

Hankie

Well-known member
Inderdaad. Ook bv Klopp had wel slechte seizoenen. Ik denk dat als de seizoenen waren omgedraaid en hij dus slecht begonnen was hij wel had mogen blijven zitten, maar lijkt slachtoffer geworden van zijn eerste topseizoen.
Of de vete met Salah, die dan mss nog een jaar blijft.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Bovenaan