Premier League

JMD

Well-known member
En 1-3 als becker mee is…

Bijna nog de mees5 domme rode kaart ooit voor szoboszlai…

Liverpool durft ook niks, blijft maar pingelen, ipv voorzetten enz…

En als man city deze mazzel blijft houden worden ze kampioen

JMD

Well-known member
Haha, var wil de goal terugdraaien…

En nu man city een vrije trap en szoboszlai rood…
Jongens, stop met die var…

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu is het maar de 1-3, maar het zal je de 1-2 kosten… dan word je toch link als coach?
Het is gek, maar terecht.

Hij geeft voordeel, maar dat vervalt om wat Haaland doet. Die overtreding mag je niet negeren. Dan moet je dus terug naar het eerdere moment.

JMD

Well-known member
Het is gek, maar terecht.

Hij geeft voordeel, maar dat vervalt om wat Haaland doet. Die overtreding mag je niet negeren. Dan moet je dus terug naar het eerdere moment.
Maar dat is toch idioot? Beide ploegen zijn nu slechter af dan voor de VAR-ingreep. Dat kan nooit de bedoeling van de VAR zijn. Als ik zo de reacties zie binnenkomen vanuit Engeland zie ik alleen maar verbazing.

JMD

Well-known member
Was de 4e keer dit seizoen dat Liverpool in blessuretijd een duel verloor in de PL, een ex-aequorecord.

En woensdag mogen ze naar Sunderland. Bij winst vandaag hadden ze (net als nu) 6e gestaan, maar dan op slechts 5 pt van nummer 2. Nu is de achterstand op plek 4 die vijf punten. Normaal gesproken gaat de top 5 van de PL de CL in, dus Liverpool moet nog wel wat klimmen, maar moet ook achter zich kijken, want Sunderland staat 9e, op slechts 3 punten de ploeg van Slot.

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar dat is toch idioot? Beide ploegen zijn nu slechter af dan voor de VAR-ingreep. Dat kan nooit de bedoeling van de VAR zijn. Als ik zo de reacties zie binnenkomen vanuit Engeland zie ik alleen maar verbazing.
Ljungberg was het er anders roerend mee eens. De scheidsrechter paste de regel niet goed toe, dan is er de VAR. Als voetballiefhebber zie ik het liever anders, maar dan zullen ze de regels moeten gaan veranderen.

PES5

Administrator
Forumleiding

Reinoud

Well-known member
'De scheidsrechter heeft wellicht de juiste beslissing genomen volgens de spelregels, maar het resultaat is dat beide teams klagen over de beslissing', vulde zijn collega Adam Bate aan.

Dat laatste stuk is zo typisch. Wat dient een scheids te doen?
Spelregels volgen en als die niet kloppen of meer matchen met de huidige kijk dienen deze aangepast te worden. Soort van trias politica

Joost

Well-known member
'De scheidsrechter heeft wellicht de juiste beslissing genomen volgens de spelregels, maar het resultaat is dat beide teams klagen over de beslissing', vulde zijn collega Adam Bate aan.

Dat laatste stuk is zo typisch. Wat dient een scheids te doen?
Maar dit gaat niet alleen Liverpool en Man City aan.

Stel je voor dat het op doelsaldo aankomt en Man City het redt vanwege deze onterecht toegekende goal. En Sunderland dat volgende week tegen Liverpool speelt, daar had Szoboslai mee kunnen doen terwijl hij eigenlijk geschorst had moeten zijn.

Abubakari

Well-known member
Ljungberg was het er anders roerend mee eens. De scheidsrechter paste de regel niet goed toe, dan is er de VAR. Als voetballiefhebber zie ik het liever anders, maar dan zullen ze de regels moeten gaan veranderen.
Bij MOTD waren Wayne Rooney en Joe Hart het er ook mee eens.

In plaats van haar te kloven over die beslissing; wat een geweldige vrije trap van Szoboslai.
En wat een geweldige redding van Donnaruma. En toch ook wel ijskoud hoe Haaland die penalty binnen schiet terwijl hij niet in zijn beste fase zit.
Voor de spanning bovenin wel mooi, al gun ik het de Gunners toch het meest. Maar ik ben dan ook een gunner.

Ook wel bijzonder, Crysencio Summerville scoorde dit weekend voor de vijfde wedstrijd op rij.

Bovenaan