Eef de Kip
Well-known member
Zal wel Real Madrid worden, die kunnen nog wel wat gebruiken voorin.
Hij raakte na de kopbal het hoofd van de tegenstander. Dat is toch gewoon een overtreding?Arsenal beter dan brighton, maar het staat 1-1. De penalty die brighton kreeg was imo vrij dubieus..
Bij motd waren ze het niet met je eens…Hij raakte na de kopbal het hoofd van de tegenstander. Dat is toch gewoon een overtreding?
Dat gaat ook de redding voor Man U worden als die zo slecht blijven... Kan me met Southampton, Leicester, Everton, Wolves en Ipswich niet voorstellen dat Man U echt in gevaar gaat komen.Onderin zitten er ook wel een paar dramatische ploegen tussen.
Ik zie toch echt ook de wijk rond het stadion liggen, ook met sneeuw, en dat stukje 'braakliggend grond' is Stanley Park, van waaruit je zowel Goodison (nog t/m deze zomer) als Anfield kan zien.De foto die jij toont, is van een braakliggend stukje grond rondom het stadion. Ik zag daar iemand de eerste voetstappen doen en de grond eronder verscheen al. Zo weinig ligt er dus.
Bullshit zo'n opmerking, er is niet voor niks vanochtend 2x een safety bijeenkomst geweest waarin het doorgaan ter discussie stond.Goh. En dat ondanks die hevige sneeuw.