Premier League

JMD

Well-known member
Tottenham verliest thuis van Newcastle. Newcastle blijft 5e, met evenveel punten als Chelsea, maar dat speelt nu bij Crystal Palace. Als Man City van West Ham wint (start ook nu) dan sluiten zij aan bij Newcastle

JMD

Well-known member
Ongelooflijk, Chelsea was voor rust veel en veel beter dan Palace maar na rust neemt Palace het langzaam over en scoort nu de 1-1...

Haha, ze hebben daar de Vengaboys ('boom boom boom boom') als goaltune, dat heb ik nog nooit gehoord daar. Ik dacht dat het altijd 'Glad all over' was.

JMD

Well-known member
Man City wint eindelijk weer eens ruim (4-1), Chelsea komt niet verder dan 1-1 bij Palace en zakt dus weg (nog maar 1 pt boven Newcastle). Man City sluit dus aan bij die ploegen. Bournemouth en Aston Villa winnen ook en haken aann en zo ontstaat er een mooi subtopgroepje. Fulham (morgen tegen Ipswich) kan zich daar ook bij aansluiten. Brighton kan ook nog net aanhaken, maar moet dan vanavond winnen van Arsenal, die kans lijkt klein. Onderin verliest Southampton ruim, en ook Leicester verliest (bij Aston Villa). Wolves en Ipswich spelen later dit weekend.

gevegt

Well-known member
Arsenal beter dan brighton, maar het staat 1-1. De penalty die brighton kreeg was imo vrij dubieus..
Hij raakte na de kopbal het hoofd van de tegenstander. Dat is toch gewoon een overtreding?

Het valt mij wel op dat meerdere verliezende trainers de schuld bij de arbitrage leggen.

JMD

Well-known member
Hij raakte na de kopbal het hoofd van de tegenstander. Dat is toch gewoon een overtreding?
Bij motd waren ze het niet met je eens… ;)

Om 1300 nl tijd is er een overleg in Liverpool of het duel tegen man u door kan gaan, er is blijkbaar veel sneeuw gevallen daar.

PES5

Administrator
Forumleiding
Er ligt amper wat.

Liverpool berichtte vanochtend zelf dat ze verwachten dat ie gewoon doorgaat en dat ze vanmiddag nog een laatste update geven.

JMD

Well-known member
Er ligt amper wat is overdreven...

Klopt, men heeft vanochtend een bijeenkomst gehad, maar men komt om 12.00 GMT weer bij elkaar: "The group will reconvene at 12pm GMT in the hope that weather conditions will ease and the fixture – one of the biggest in English football – will kick off as scheduled at 4.30pm."

En dan gaat het natuurlijk niet om de staat van het veld e.d., dat zal door de veldverwarming er gewoon perfect bijliggen, maar je moet wel 60.000 man daar veilig krijgen.

PES5

Administrator
Forumleiding
De foto die jij toont, is van een braakliggend stukje grond rondom het stadion. Ik zag daar iemand de eerste voetstappen doen en de grond eronder verscheen al. Zo weinig ligt er dus.

erka

Well-known member
Engeland is nog erger dan Nederland als het gaat om sneeuw. Hier ligt het hele land al plat bij 1cm, in Engeland is dat bij 1mm sneeuw.

• Leuk
Waarderingen: PES5

Batigoal

Well-known member
Het is best apart dat er niet één club stabiel blijft achter Liverpool. Wat dat betreft is de strijd om de best of the rest wel lekker spannend.

Onderin zitten er ook wel een paar dramatische ploegen tussen.

JMD

Well-known member
Onderin zitten er ook wel een paar dramatische ploegen tussen.
Dat gaat ook de redding voor Man U worden als die zo slecht blijven... Kan me met Southampton, Leicester, Everton, Wolves en Ipswich niet voorstellen dat Man U echt in gevaar gaat komen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Goh. En dat ondanks die hevige sneeuw.

Gelukkig maar, want met het drukke schema, had deze pas in 2034 ingehaald kunnen worden.

JMD

Well-known member
De foto die jij toont, is van een braakliggend stukje grond rondom het stadion. Ik zag daar iemand de eerste voetstappen doen en de grond eronder verscheen al. Zo weinig ligt er dus.
Ik zie toch echt ook de wijk rond het stadion liggen, ook met sneeuw, en dat stukje 'braakliggend grond' is Stanley Park, van waaruit je zowel Goodison (nog t/m deze zomer) als Anfield kan zien.

En jij kan wel vinden dat het niet veel is, maar politie in Engeland (of in NL als het om een duel hier zou gaan) kijkt wel even verder dan alleen de mening van PES5 op een forumpje. Die moeten namelijk zorgen voor de veiligheid van 60.000 mensen.

Bovenaan