Premier League

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie toch echt ook de wijk rond het stadion liggen, ook met sneeuw, en dat stukje 'braakliggend grond' is Stanley Park, van waaruit je zowel Goodison (nog t/m deze zomer) als Anfield kan zien.

En jij kan wel vinden dat het niet veel is, maar politie in Engeland (of in NL als het om een duel hier zou gaan) kijkt wel even verder dan alleen de mening van PES5 op een forumpje. Die moeten namelijk zorgen voor de veiligheid van 60.000 mensen.
Ik doelde op het stukje rechts van het stadion. Ben er geweest, dus ik ken het.

De wegen zijn prima begaanbaar en rond 10 uur ET was het alweer aan het dooien.

Gelukkig maar dat die wijze mannen daar wel even op dit forum gekeken hebben en hebben besloten dat er gevoetbald kan worden.

JMD

Well-known member
Fulham komt thuis tegen Ipswich niet verder dan 2-2, de Tractor Boys sluiten daardoor qua punten aan bij plek 17. Fulham blijft 9e.

Nu Liverpool - Man United. Hup Liverpool!

JMD

Well-known member
Goed begin van Liverpool zeg.
Daarna valt Liverpool wel wat terug, slordig voorin. Achterin laat het ook wat steekjes vallen en kan je zeggen dat de twee grootste kansen voor rust voor man u waren. Die 1 op 1 van Hojlund met allison was lastig, maar die vrije kopkans voor een leeg doel van amad moet er natuurlijk in.

JMD

Well-known member
Zo, die zit er lekker in, 0-1, martinez

Tot zo ver de mythe dat Liverpool wel even wint van man united…

JMD

Well-known member
Onana zat dichtbij, maar 2-1…

Maar o, o, o, wat gaat het moeilijk voor Liverpool.
En echt ook typisch voor in welke situatie man u zit, na die 0-1 was er weinig aan de hand maar 1 goede actie van gakpo en een lullige handsbal en het is 2-1

JMD

Well-known member
Afgelopen.

Man U vlak voor tijd nog een megakans op 2-3.

Liverpool heel slordig (en niet goed qua tempo) vandaag, maar Man U laat ook zien hoe ze kunnen spelen als ze goed gegroepeerd en geconcentreerd spelen. Waar de zege van United bij stadgenoot City zeer onverdiend was is dit punt gewoon meer dan terecht en heeft Man U misschien wel meer echte kansen gehad.

Bovenaan