Premier League

Batigoal

Well-known member
Sowieso is de voorhoede van Liverpool aan een geweldig seizoen bezig. Salah doet het uitstekend, maar ook Diaz en Gakpo spelen zeer goed.
Spurs leek op weg naar de zege maar verspeelt vlak voor tijd de zege tegen laagvlieger Wolves, 2-2.
En dat mede dankzij Carlos Forbs! Hopen dat Wolves enthousiast raakt en hem koopt.

Leuk nieuws! Het was sowieso eigenaardig dat Leicester de trainer ontsloeg, zo verkeerd gaat het niet voor een promovendus. Van Nistelrooy krijgt in elk geval een degelijk team waarmee je eigenlijk niet in de problemen hoeft te komen.
Oei, dat was te optimistisch ingeschat. Leicester zakt verder en verder weg. Benieuwd of Ruud het seizoen mag uitzitten of hij ook vervangen wordt binnenkort.

Miramar

Well-known member
Lijkt me dat er nog een te groot verschil zit tussen wat Liverpool en wat Salah wil. Dacht ergens gelezen te hebben dat het vooral om de contractduur gaat. Denk niet dat de club bewust niet wil verlengen of iets dergelijks.
Liverpool wil per jaar bekijken of hooguit 2 jaar verlengen. Salah wil 3 jaar.

JMD

Well-known member
Ipswich wint van Chelsea waardoor forest voor Chelsea blijft staan en het gat voor man u naar de degradatie plekken nog maar zeven punten is...

gevegt

Well-known member
Het ging bij ManU in de tweede helft iets beter, maar dat kwam ook omdat New Castle niet de drang naar voren had zoals in de eerste helft.
Al met al een kansloze nederlaag. De derde op rij.

JMD

Well-known member
Het ging bij ManU in de tweede helft iets beter, maar dat kwam ook omdat New Castle niet de drang naar voren had zoals in de eerste helft.
Zondag Liverpool man United...

Villa en Brighton delen de punten, man City klimt naar plek zes

JFK

Well-known member
Die Ten Hag heeft me toch een partijtje kutwerk achtergelaten daar in Manchester.
Wat heeft hij gigantisch gefaald. Als "dank" mocht hij ook nog een dikke vette afkoopsom in zijn zak steken.

Abubakari

Well-known member
Die Ten Hag heeft me toch een partijtje kutwerk achtergelaten daar in Manchester.
Wat heeft hij gigantisch gefaald. Als "dank" mocht hij ook nog een dikke vette afkoopsom in zijn zak steken.
Nou was het voordat ten Hag keam ook al een zootje bij Man Utd, maar een stuk of zes Ajacieden uit een succesteam meenemen was dus niet de oplossing . Wel benieuwd met wie en wanneer Man Utd wel weer op de rit komt.

• Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Die heeft het ook niet op de rit gekregen, maar ik hoorde dat hij nooit drie keer achterelkaar had verloren.
De huidige coach schijnt het ook niet te weten hoe hij moet spelen, gezien de snelle wissel van Zirkzee om defensief de boel nog een beetje bij elkaar te houden.
Kortom, het is al jaren een zootje daar.

JFK

Well-known member
Het is zeker al jaren kut.
Maar Ten Hag is er in geslaagd om het nóg kutterder te laten worden.
Alleen maar Eredivisiespelers aantrekken.
United heeft er nog nooit zo slecht voor gestaan.

gevegt

Well-known member
Het is zeker al jaren kut.
Maar Ten Hag is er in geslaagd om het nóg kutterder te laten worden.
Alleen maar Eredivisiespelers aantrekken.
United heeft er nog nooit zo slecht voor gestaan.
Dat ben ik helemaal met je eens.
Dat krijg je als de TD, als die er al is, schijnbaar de trainer volgt en er geld zat is om het te doen.

JFK

Well-known member
De Ligt en Mazraoui.
Waarom liet Bayern hun zo makkelijk gaan?
In München liggen ze nu nog naar zuurstof te happen van het lachen.

gevegt

Well-known member
De Ligt en Mazraoui.
Waarom liet Bayern hun zo makkelijk gaan?
In München liggen ze nu nog naar zuurstof te happen van het lachen.
Dat is wel zeker.
Net als Zirkzee, die is ook nog veel te licht voor dit niveau.
Maar zoals ik zei, dan moet je naar de echte beslissers kijken. Die falen nog meer dan de trainers.

Bovenaan