Premier League

Abubakari

Well-known member
Dus 2x gepost... Is wat anders dan wekelijks...
EN verder was het toch ook zwak? Vorige week tegen Fulham en gisteren tegen Palace was Liverpool gewoon op weg naar puntverlies. Dat 2 zondagsschoten tegen Fulham en een oliedomme rode kaart van Ayew het nog tot 2x toe goed lieten komen is wat anders.

Verder zou het je sieren als je ook opmerkingen bij anderen zou maken die wekelijks hetzelfde posten... Komt wat minder selectief over...
Nou, ik kan vast nog wel meer van dat soort driepaksposts vinden want je wanhoopt en moppert vrij vaak om niks bij Liverpool.

En verder niet zo op je teentjes getrapt doen hoor.;)

Pieros

Active member
Fulham wint weer met 5-0, deze keer van West Ham. In de eerste 14 wedstrijden scoorden ze 16 doelpunten, 2 wedstrijden later zijn er 10 doelpunten bijgekomen.

JMD

Well-known member
Nou, ik kan vast nog wel meer van dat soort driepaksposts vinden want je wanhoopt en moppert vrij vaak om niks bij Liverpool.
Als je aan scorebordjournalistiek doet leek het idd om niks, maar dat duel hoort Liverpool gewoon te verliezen, net als vorige week tegen Fulham.
Achteraf kaarten is dan altijd makkelijk.

Penalty voor de Spurs.

Joost

Well-known member
Een wonderlijke gedachtenkronkel. Dan was de Hand van God ook niet ter discussie gekomen zeker?
Ik doelde daar op de scrimmage waarvoor 10 minuten en 80 camerastandpunten nodig zijn om tot een beslissing te komen. Natuurlijk moet je de Hand van God als overduidelijk handsbal wel bestraffen.

JMD

Well-known member
Totaal irrelevant na bovenstaande mededeling: Palace haalt diep in blessuretijd een punt op bij Manchester City, het komt terug van 2-0 achter.

Batigoal

Well-known member
Tom Lockyer in elkaar gezakt, maar hij is inmiddels bij
Triest, hij heeft al langer hartproblemen en is in mei zelfs aan zijn hart geopereerd nadat hij in de playoffs al in elkaar zakte. Wellicht niet verstandig om profvoetbal te blijven spelen.

JMD

Well-known member
Villa wint weer, bij Brentford en Arsenal wint van Brighton.

Nu Liverpool - Man U op het vernieuwde Anfield (voor het eerst met de uitbreiding aan de linkerkant nu ook open)... Uiteindelijk dan meer dan 60.000 toeschouwers... Als ze nu ook de Kop End gaan vergroten (nog niet gepland, maar daar ligt wel ruimte) gaan ze echt richting de 70.000.

Kom op Liverpool!!!

JMD

Well-known member
Liverpool is veel beter dan Man United, de goal hangt ook wel in de lucht, maar het komt niet door de defensie heen van de ploeg van Ten Hag, die er (logisch, gezien de resultaten van de laatste jaren op Anfield) voor gekozen heeft zeer defensief te spelen. Voorin lijken verder alle Liverpoolspelers het helemaal alleen te willen doen, verdedigen is dan erg makkelijk.

JMD

Well-known member
Het is 19 kansen om 3 tot nu toe, maar de 4e kans voor Man U is de grootste van het hele duel, maar Becker redt.

JMD

Well-known member
United komt er nu ook meer uit, duel wordt leuker

Waarom Alexander Arnold de corners vanaf links niet neemt snap ik echt niet.

JMD

Well-known member
Dit is hands, maar is het strafbaar? Ik vind eigenlijk van niet

En de VAR doet niks, en dus gene pingel.

JMD

Well-known member
Echt, je hebt nog 1,5 minuut en dan blijf je heen en weer breien. Als je zo voetbalt verdien je het ook niet, 0-0. Dit puntverlies zag je al weken aankomen, de laatste weken kwam Liverpool nog met mazzel weg, nu niet meer...

Satyr

Administrator
Forumleiding
De gestaakte wedstrijd van Bournemouth en Luton, 1-1 na 59 minuten, wordt helemaal opnieuw gespeeld.

Geen idee waarom.

Bovenaan