Premier League

JMD

Well-known member
Alison voorkomt in de dying seconds de 2-2... Wat een fraaie vrije trap. Was overigens denk ik net wel buitenspel geweest

Pieros

Active member
Gezien de laatste 30 minuten is Liverpool wel de terechte winnaar, al speelde Palace natuurlijk wel met 10 man.

Pieros

Active member
Na de eerste helft Man U - Bournemouth….
Man Utd veel te slordig in de passing en weinig verrassing, B’mouth countert goed en is al verschillende keren gevaarlijk en staat terecht op 0-1. Solanke speelt echt goed.

JMD

Well-known member
En 0-2 voor Bournemouth... Net nu United een beetje bij de top in de buurt komt en aan een redelijke serie bezig is bakken ze er helemaal niks van tegen Bournemouth in eigen huis

JMD

Well-known member
Sheffield U lijkt te gaan winnen en Burnley lijkt een puntje te gaan pakken, dus de onderste 2 ploegen pakken ook punten

JMD

Well-known member
Zou dat dan toch het einde van Ten Hag betekenen?
BAyern, Liverpool, West Ham, Villa de komende weken... Lekker programma om mee te beginnen als nieuwe coach...
Aan de andere kant, het probleem zit dieper dan de coach, een nieuwe coach gaat echt het niet beter doen.

Moest wel lachen om de opmerking van Driessen dat Man U supporters al vroeg weggingen 'en dat ze dat nooit doen'. Als er 1 groep supporters is dat al ruim voor het eind weggaat zijn het de Man U supporters, maar goed, in dat stadion zitten weinig echte Man U supporters meer, vooral toeristen. Toen ik daar in 2010 was (wel tot het eind gebleven :)) was de voertaal zo ongeveer Aziatisch...

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ten Hag is net Manager of the Month geweest, dus op basis van deze 0-3 zou wel heel apart zijn

JMD

Well-known member
Ten Hag is net Manager of the Month geweest, dus op basis van deze 0-3 zou wel heel apart zijn
Lijkt me ook. Daar leek het net een beetje de goede kant op te gaan

Aston Villa met een heerlijke aanval, 1-0 voor de ploeg uit Birmingham, met deze stand staan zij op slechts 2 punten van de nummer 1, dat dan Liverpool zou zijn

JMD

Well-known member
1-1 weer afgekeurd. De eerste keer werd een doelpunt terecht afgekeurd wegens buitenspel, hier naw wegens hands...

Bovenaan