“Feyenoord in de houdgreep bij Mexicaans drugskartel”.Al wegen leiden naar (de vader van) Giménez. 😉
Wel lekker aangenaaid door Gibbs-White.Die Rodri van Manchester City was ook niet zo slim.
Omdat Newcastle dan al speelt.Lekker gepland vanmiddag van de PL, zowel LIverpool als de Noord-LOnden Derby om 15.00 (en dan ook nog eens tegelijk met de KLassieker, maar daar kan de PL niks aan doen natuurlijk). Waarom niet 1 van die duels om 17.30?
Jep, maar dan zet je die maar om 15.00. De aantrekkingskracht van een Noordlonden derby of LIverpool lijkt me wel even wat groter dan die van Newcastle.Omdat Newcastle dan al speelt.
Dan hebben ze het prima gedaan 👍🏻Voor Liverpool ga ik echt niet zitten
Newcastle speelt Champions League, Liverpool Europa League. De wetten in de Premier League zijn hard.Jep, maar dan zet je die maar om 15.00. De aantrekkingskracht van een Noordlonden derby of LIverpool lijkt me wel even wat groter dan die van Newcastle.
Of je zet 2 duels om 17.30.
Nee klopt, Sky doet dat ook (of misschien wel meer). Maar daar geldt de macht van de kijkcijfers, en het lijkt mij dat Liverpool toch een grotere aantrekkingskracht heeft dan Newcastle, al spelen die 100x Champions League. Plus dat de tegenstander van Liverpool, West Ham, ook een grotere naam is dan Sheffield UnitedHet is niet alleen de PL die de aanvangstijden bepaalt.