JMD
Well-known member
Jep, en dat merk je nu op he5 eind, het is bijna stilstaand voetbal gewordenBlijft toch verbazingwekkend hoeveel energie er in dit soort wedstrijden gelegd wordt.
Jep, en dat merk je nu op he5 eind, het is bijna stilstaand voetbal gewordenBlijft toch verbazingwekkend hoeveel energie er in dit soort wedstrijden gelegd wordt.
Ik vind Arsenal de enige club die man City dit jaar kan bedreigen dus wel mooi dat ze winnen, anders is City met kerst al kampioen ofzo…Mooi dat de 2-1 valt, alleen jammer dat de verkeerde club scoort
Ze hebben de lijntjes op TV laten zien en dat leek mij duidelijk. Ja, het scheelde weinig, maar buitenspel is buitenspel.
Je mag het best soms niet eens zijn met de scheids, en zelfs met de VAR zijn er soms 50/50 momenten waar je aan mag twijfelen. Maar dit is lijntjes trekken en 100% foutloos (want er zit al een marge in ten gunste van de aanvallende partij), dus mag je er hier echt van uitgaan dat dit offside was... Dus zwak van Ten Hag.
Blijft best bizar dat ze Evans hebben teruggehaald, maar dat zal wel te maken hebben met zijn homegrown status voor Europa.Arsenal was helaas wel gewoon beter al heb ik de tweede helft maar met een schuin oog bekeken. United eindigde de wedstrijd met Maguire en Evans. Tja dan ga je niet in de top 4 eindigen.
Dat hij gefrustreerd is snap ik. Alleen moet hij het met zo'n beslissing (die 100% zeker is gecheckt) niet op de VAR afgeven, want dat slaat bij buitenspel nergens op.Snap wel Ten Hag zich gefrustreerd voelt. Paar centimeter verschil voor Garnacho en ze hadden waarschijnlijk gewonnen en dan zat hij nog prima in het zadel. Nu is het een nieuwe nederlaag en veel kritiek.
Mooie verglijking.Dat hij gefrustreerd is snap ik. Alleen moet hij het met zo'n beslissing (die 100% zeker is gecheckt) niet op de VAR afgeven, want dat slaat bij buitenspel nergens op.
En het is geen paar cm, volgens mij wordt er al met een marge van 10 cm ofzo gewerkt.
Het is net als met mensen die klagen dat ze een bekeuring kregen omdat ze 52 reden waar ze 50 mochten. Ze vergeten dan te vermelden dat er al 5 km/u correctie van is afgegaan.
Te hoge salaris eisen. Ajax is weer afgestapt van de hoge salarissen. Schijnbaar willen of kunnen ze dat niet volhouden.Wist niet dat.ie daar nog zat
Had ie.niet naar ajax gekund ?
Te hoge salaris eisen. Ajax is weer afgestapt van de hoge salarissen. Schijnbaar willen of kunnen ze dat niet volhouden.