Premier League

JMD

Well-known member
Jesus doet hier alles goed… maar even ervoor een oerdomme dus in de rug bij een united speler waardoor united nog een vrije trap kreeg. En da5 terwijl die united speler geen kant op kon

JMD

Well-known member

Je mag het best soms niet eens zijn met de scheids, en zelfs met de VAR zijn er soms 50/50 momenten waar je aan mag twijfelen. Maar dit is lijntjes trekken en 100% foutloos (want er zit al een marge in ten gunste van de aanvallende partij), dus mag je er hier echt van uitgaan dat dit offside was... Dus zwak van Ten Hag.

Kralinger

Administrator
Forumleiding

Je mag het best soms niet eens zijn met de scheids, en zelfs met de VAR zijn er soms 50/50 momenten waar je aan mag twijfelen. Maar dit is lijntjes trekken en 100% foutloos (want er zit al een marge in ten gunste van de aanvallende partij), dus mag je er hier echt van uitgaan dat dit offside was... Dus zwak van Ten Hag.
Ze hebben de lijntjes op TV laten zien en dat leek mij duidelijk. Ja, het scheelde weinig, maar buitenspel is buitenspel.

• Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Ten Hag is gewoon een slechte verliezer.
Dat Arsenal is ook maar matig. Die gaan we gewoon oprollen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ten Hag hoor je voor mijn gevoel vrijwel altijd over de scheidsrechter als Man Utd punten verliest.

Wigboldus

Well-known member
Arsenal was helaas wel gewoon beter al heb ik de tweede helft maar met een schuin oog bekeken. United eindigde de wedstrijd met Maguire en Evans. Tja dan ga je niet in de top 4 eindigen.

Batigoal

Well-known member
Snap wel Ten Hag zich gefrustreerd voelt. Paar centimeter verschil voor Garnacho en ze hadden waarschijnlijk gewonnen en dan zat hij nog prima in het zadel. Nu is het een nieuwe nederlaag en veel kritiek.
Arsenal was helaas wel gewoon beter al heb ik de tweede helft maar met een schuin oog bekeken. United eindigde de wedstrijd met Maguire en Evans. Tja dan ga je niet in de top 4 eindigen.
Blijft best bizar dat ze Evans hebben teruggehaald, maar dat zal wel te maken hebben met zijn homegrown status voor Europa.

zwammy

Well-known member
Die van Hecke is wel lekker bezig. Denk dat PSV wel baalt van die 15 miljoen want die gaat nu voor wel wat meer richting top 4 Engeland.

JMD

Well-known member
Snap wel Ten Hag zich gefrustreerd voelt. Paar centimeter verschil voor Garnacho en ze hadden waarschijnlijk gewonnen en dan zat hij nog prima in het zadel. Nu is het een nieuwe nederlaag en veel kritiek.
Dat hij gefrustreerd is snap ik. Alleen moet hij het met zo'n beslissing (die 100% zeker is gecheckt) niet op de VAR afgeven, want dat slaat bij buitenspel nergens op.

En het is geen paar cm, volgens mij wordt er al met een marge van 10 cm ofzo gewerkt.

Het is net als met mensen die klagen dat ze een bekeuring kregen omdat ze 52 reden waar ze 50 mochten. Ze vergeten dan te vermelden dat er al 5 km/u correctie van is afgegaan.

gevegt

Well-known member
Dat hij gefrustreerd is snap ik. Alleen moet hij het met zo'n beslissing (die 100% zeker is gecheckt) niet op de VAR afgeven, want dat slaat bij buitenspel nergens op.

En het is geen paar cm, volgens mij wordt er al met een marge van 10 cm ofzo gewerkt.

Het is net als met mensen die klagen dat ze een bekeuring kregen omdat ze 52 reden waar ze 50 mochten. Ze vergeten dan te vermelden dat er al 5 km/u correctie van is afgegaan.
Mooie verglijking.
Ik zie nu een verongelijkte Ten Hag voor me die met de politie in discussie gaat om die vier kilometer. Ik moet daar altijd zo om lachen.

JMD

Well-known member
Vd Beek niet op de CL-lijst voor UNited, dat lijkt me einde verhaal daar voor Vd Beek.

Max

Administrator
Forumleiding
Te hoge salaris eisen. Ajax is weer afgestapt van de hoge salarissen. Schijnbaar willen of kunnen ze dat niet volhouden.

Wel opvallend dat PSV het kunstje van Ajax lijkt te willen kopiëren van jaren geleden met ervaren dure spelers en dat Ajax op de rem trapt en doet wat PSV eigenlijk in aanloop naar dit seizoen heeft geroepen. Laten we hopen dat zoals wel vaker het kopie het bij lange na niet haalt bij het origineel.

Bovenaan