Premier League

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik zit nu naar Brentford v Spurs te kijken. Het is duidelijk dat deze scheidsrechter inderdaad veel strenger optreedt tegen spelbederf, zeuren tegen de scheidsrechter en dat soort dingen. Al een aantal gele kaarten daarvoor gegeven. Ik hoop dat ze dat doorzetten, dan leren de heren voetballers (en trainers) het wel een keer af.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Jamel

Administrator
Forumleiding
Doen ze bij Man Utd een wedstrijdje wie met het meest lelijke kapsel over het veld durft te lopen?
 

Kielse Rat

Well-known member
Toch (nog) niet. Hij heeft zelf aangegeven dat hij alleen naar Chelsea wil, omdat hij eerder een akkoord heeft gesloten met die club.
Caiceido, die heb ik op een blauwe maandag (of zondag, want maandagvoetbal doen we niet in België) nog op 't Kiel zien voetballen. Dat bleef uiteindelijk maar beperkt tot een handvol wedstrijden, want hij kwam pas op de laatste dag op de transferperiode aan en in januari riep Brighton hem al terug en stond hij daar onmiddelijk in de basis. Je zag vrijwel meteen dat die veel te goed was voor de Belgische competitie. Al blijft 133 miljoen euro natuurlijk wel een enorm bedrag.
 

Batigoal

Well-known member
Chelsea met de komst van Caicedo en Lavia inmiddels alweer over de 400 miljoen euro aan transferuitgaven. Sinds de overname vorig jaar al over de miljard. Gelukkig werkt FFP prima.
 

JMD

Well-known member
West Ham verder met 10, rood Aguerd, 2x geel
Domme overtreding op een domme plek. Dit had een VAR misschien zelfs wel tot direct rood gepromoveerd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, het valt me op hoeveel domme (rode) kaarten er gepakt worden. Gisteren bij Wolves ook al.
 
Bovenaan