Premier League

ALenstra

Well-known member
Had op onofficiele wijze een kaartje kunnen bemachtigen. Vak 550 aan de lange zijde in het Manchester City gedeelte. Al stonden een aantal knullen te juichen voor Arsenal. De Wembley Way heb ik niet gelopen aangezien mijn hotel naast het stadion is. Buiten het stadion liepen fans van beide clubs gewoon door elkaar.
 

gevegt

Well-known member
Had op onofficiele wijze een kaartje kunnen bemachtigen. Vak 550 aan de lange zijde in het Manchester City gedeelte. Al stonden een aantal knullen te juichen voor Arsenal. De Wembley Way heb ik niet gelopen aangezien mijn hotel naast het stadion is. Buiten het stadion liepen fans van beide clubs gewoon door elkaar.
Dit zou en start kunnen zijn van een verslag van een kantje of drie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Knap dat je tegelijkertijd 30 miljoen weggooit en een superdeal voor hetzelfde bedrag maakt...

West Ham United have agreed deals for Manchester United's Harry Maguire and Southampton's James Ward-Prowse worth about £60m in total.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
30 miljoen voor Maguire is minimaal 30 miljoen teveel, en 30 miljoen voor Ward-Prowse is een koopje.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maguire is vast een hele goede verdediger voor West Ham (y)

Ik ga snel mijn PL Fantasy team aanpassen, maar niet om Maguire er in te zetten, laat ik het dan zo zeggen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor West Ham kan het een prima verdediger zijn en het zal ook niet Man Utd haar slechtste verdediger ooit zijn. Ze hebben er alleen wel wat veel voor betaald door die Engeland tax.
 

ALenstra

Well-known member
Arsenal-Nottingham Forest blijft op het tijdstip van 12.30 staan. Er waren verzoeken om de wedstrijd op een later tijdstip te spelen aangezien de Engelse dames hun kwartfinale om 11.30 spelen. Maar de Premier League gaat hierin niet mee.
 

Batigoal

Well-known member
Was wel mooi dat ze dik 120 miljoen vingen voor Rice om het dan uit te willen geven aan Alvarez, Maguire en McTominay. Hoe weinig voetbal wil je in de as hebben zeg.
 

Pieros

Active member
Was wel mooi dat ze dik 120 miljoen vingen voor Rice om het dan uit te willen geven aan Alvarez, Maguire en McTominay. Hoe weinig voetbal wil je in de as hebben zeg.
+ het is maar weinig vindingrijk om met deze spelers aan te komen. Voor 120 miljoen hadden ze wel creatiever kunnen/mogen zijn.
 

zwammy

Well-known member
Arsenal-Nottingham Forest blijft op het tijdstip van 12.30 staan. Er waren verzoeken om de wedstrijd op een later tijdstip te spelen aangezien de Engelse dames hun kwartfinale om 11.30 spelen. Maar de Premier League gaat hierin niet mee.
Kunnen ze gelijk zien hoe het vrouwenvoetbal leeft
 

Maasveld

Well-known member
Voor West Ham kan het een prima verdediger zijn en het zal ook niet Man Utd haar slechtste verdediger ooit zijn. Ze hebben er alleen wel wat veel voor betaald door die Engeland tax.
Precies dit. Die 87 miljoen waren uiteraard belachelijk, maar bij Leicester deed ie het wel gewoon uitstekend. Door dat prijskaartje werd elk foutje groot uitgemeten. Voor niveau middenmoot Premier League is het prima speler. Hij is ook nog altijd basisspeler bij Engeland, dan zal je toch wel iets goed doen.
 
Bovenaan