Precies dit. Er zijn al tig regels om spelbederf tegen te gaan, maar er wordt simpelweg niet gehandhaafd.Nu maar handhaven. Als je het na twee weken laat verslappen hebben de regels ook geen zin.
PL clubs die veel geld uitgeven, dat is toch niet echt iets bijzonders meer?Spurs heeft zeker geld teveel... Mijn hemel, 50 miljoen voor Vd Ven
Nee klopt. Maar er zijn grenzen....PL clubs die veel geld uitgeven, dat is toch niet echt iets bijzonders meer?
Een van de beste verdedigers van de Bundesliga.Spurs heeft zeker geld teveel... Mijn hemel, 50 miljoen voor Vd Ven
Als er al 35 miljoen voor een blessuregevoelige buitenspeler die 3x een bal goed heeft geraakt in de Eredivisie wordt neergelegd, dan moet 50 miljoen voor een centrale verdediger die wekelijks een uitstekende indruk achterlaat in de Bundesliga toch niet heel veel verbazing opwekken.Nee klopt. Maar er zijn grenzen....
Wordt dan denk ik bijna de duurste Nederlander die ooit aangekocht is door een ENgelse club.
Komt er nog een reisverslag?Net terug uit Wembley. Mijn eerste Community Shield.
Dit is het reisverslag.Komt er nog een reisverslag?