Zo, die was echt dom ja.Ja, het valt me op hoeveel domme (rode) kaarten er gepakt worden. Gisteren bij Wolves ook al.
Voor beide partijen het beste denk ik.Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht, maar de beslissing is juist
Vind het een lastige. Was hij veroordeeld enz dan mag die wat mij betreft helemaal uit het voetbal vandaan. Maar nu zijn de beschuldigingen ingetrokken. Wat kan hij dan verder doen om ooit nog te kunnen voetballen?Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht, maar de beslissing is juist
Het punt is natuurlijk dat de beelden en opnames gehoord zijn en dat zijn vriendin echt niet voor niks aangifte deed en pas veel later de aanklacht introk.Vind het een lastige. Was hij veroordeeld enz dan mag die wat mij betreft helemaal uit het voetbal vandaan. Maar nu zijn de beschuldigingen ingetrokken. Wat kan hij dan verder doen om ooit nog te kunnen voetballen?
Dan ben ik benieuwd waarom de aanklacht is ingetrokken.Het punt is natuurlijk dat de beelden en opnames gehoord zijn en dat zijn vriendin echt niet voor niks aangifte deed en pas veel later de aanklacht introk.
Hij heeft dus 99,9% wel degelijk die dingen gedaan, maar de aanklacht is ingetrokken.
Ja, daar kijken ze idd niet op zoietsKortom, mooi naar de zandbak laten gaan, probleem opgelost.
Niets voor Heerenveen?Het punt is natuurlijk dat de beelden en opnames gehoord zijn en dat zijn vriendin echt niet voor niks aangifte deed en pas veel later de aanklacht introk.
Hij heeft dus 99,9% wel degelijk die dingen gedaan, maar de aanklacht is ingetrokken.
Kortom, mooi naar de zandbak laten gaan, probleem opgelost.
Nee, wij hebben alleen ideale schoonzonenNiets voor Heerenveen?
Iets met een envelopje met inhoud?Dan ben ik benieuwd waarom de aanklacht is ingetrokken.
Hehe, jij bent soms zo heerlijk naiefDan ben ik benieuwd waarom de aanklacht is ingetrokken.
Hoeveel gram denk je?Iets met een envelopje met inhoud?
Jep.Hehe, jij bent soms zo heerlijk naief
Ik zag hem net, helemaal met je eens. Die eerste gele kaart voor hem was op zich wel terecht, dat was gewoon tijdrekken en daar treden ze (gelukkig) nu strenger tegenop. Maar die tweede... dat was echt belachelijk.Schandalige tweede geel voor Arsenal net