Voor de presentatie eigenlijk zonde dat ze lange tijd voor de titel speelde. Als dat er nooit had in gezeten was de tweede plaats nog mooier geweest. Nu gaat het toch veel om het verliezen van de titel, terwijl ze vooral weer eens Champions League halen.Arsenal sleept zich werkelijk naar het einde van het seizoen. Desondanks wel een sterk seizoen gehad.
Forest veilig en daardoor gaan er van het drietal Everton-Leeds-Leicester 2 uit. Zonde voor Leicester, maar ik denk niet dat zij het gaan redden.
Misschien moet Chelsea eens wat geld gaan investeren in hun selectie .Chelsea verliest nog maar eens, maar bij Man City is dat best logisch. Chelsea staat nu 45 punten achter de kampioen...
Het is dat Chelsea nog enigszins redelijk aan het seizoen begon, anders waren ze gewoon in degradatienood gekomen...
Jep. Maar Leicester en Leeds moeten winnen, gelijkspel is niet genoeg. Ik denk dat Everton het weer gaat redden...Leicester de laatste wedstrijd thuis tegen West Ham, Everton ontvangt Bournemouth, Leeds thuis tegen Tottenham. Eigenlijk liggen er voor alledrie wel kansen op punten. Gaat een spannende laatste speelronde worden.
Nee. Dan gaat er een extra kampioen direct de CL in.Maar de Football Manager in mij weet dat als City de CL pakt, de nummer 5 ook CL mag spelen.
Gelukkig komt dat nieuwe format van de CL er snel, dan kunnen er wel gewoon max 6 Engelse clubs de CL in