Pieros
Active member
Het is zelfs 0-3 geworden bij Arsenal.City wint bij Everton, Arsenal 0-2 achter bij Brighton, titelrace beslist...
Leicester kan morgen weer over Everton heen, maar moet dan wel van Liverpool winnen...
Het is zelfs 0-3 geworden bij Arsenal.City wint bij Everton, Arsenal 0-2 achter bij Brighton, titelrace beslist...
Leicester kan morgen weer over Everton heen, maar moet dan wel van Liverpool winnen...
Wat is dat Brighton dit seizoen een leuke ploeg toch zeg. Hoop echt dat ze Europees gaan spelen. Dat verdienen ze na dit seizoen met aantrekkelijk voetbal en een toptrainer.Het is zelfs 0-3 geworden bij Arsenal.
Europees Voetbal is wel zeker hoor, ze hebben nog 6 pt uit de laatste 5 duels nodig, en dan moet Villa en Spurs alles winnen...Wat is dat Brighton dit seizoen een leuke ploeg toch zeg. Hoop echt dat ze Europees gaan spelen. Dat verdienen ze na dit seizoen met aantrekkelijk voetbal en een toptrainer.
Dan moet ik hem als de sodemieter uit mijn fantasy team gooien.Ivan Toney acht maanden geschorst voor het gokken
Ah, goed punt. Heb 'm ingeruild voor TAADan moet ik hem als de sodemieter uit mijn fantasy team gooien.
Echt zonde voor hem, hij is de laatste seizoenen erg goed bezig. En voor Brentford is het helemaal kut.
Nee, Manchester United & City eindigen beiden sowieso bij de beste 6. Daardoor gaan de nummer 5 en 6 allebei naar de EL groepsfase en de nummer 7 naar de ECL play-off ronde.Maakt het voor de nummers 6/7/8 nog wat uit wie de FA Cup wint?
City is kampioen.