Een beetje te kort door de bocht denk ik. Als je de overige kosten heel laag kunt houden, hoeft dat niet zo'n probleem te zijn.
Nou ja, vrijwel altijd.
Ik zou wel is willen weten hoeveel er überhaupt op hun 15e of 16e naar het buitenland zijn gegaan.
En meestal met een contract van 3 tot 5 jaar.Veel!!
Maar geef ze ongelijk. Van een flatje in de Bijlmer met het hele gezin naar een buitenwijk in Londen met jaarsalaris van een half miljoen.
Dat is ook verplicht. Want jeugdspelers mogen voor hun 15e (16e?) helemaal niet naar een club in het buitenland. Clubs hebben echter een maas in wetgeving gevonden, namelijk door pa en/of ma een baan aan te bieden komen zij in de buurt van de club wonen en dan mag die jeugdspeler wel mee komen doen, hij woont immers in de buurt.En Pa en Ma krijgen een baan.
Het is helaas wel zo dat die verhouding funest is als je degradeert. De Championship zit vol met gelukszoekers die proberen de pot goud te bereiken.Een beetje te kort door de bocht denk ik. Als je de overige kosten heel laag kunt houden, hoeft dat niet zo'n probleem te zijn.
Dat is als ze ver genoeg komen. Volgens mij de 1/2 finale.De clubs die Europees nog aktief zijn mogen het nieuwe seizoen in de Premier League later starten. Ze zullen dus nog niet aktief zijn bij de start op 12 september.
Vladimir Ivic is de belangrijkste kandidaat om de nieuwe manager van Watford te worden. Hij was als trainer aktief bij Maccabi Tel Aviv en PAOK Saloniki.